Skräckens dag är här...

Japp sprang iväg till Runkbullen igår då... Velade länge om jag skulle orka gå dit eller inte, men till slut så bestämde jag mig för att orka. Ville ju se filmen... Hehe härlig film!

Pyssla inte med mycket sen, men tiden gick på nåt sätt..

Aj vakna idag med två orossaker..
1. Sovit på nåt skumt sätt så min nacke gör ajajont!
2. Drömde en sak om att inget jag trott vart sant, utan jag bara inbillat  mig det
Aja, jag är inte den som oroar mig så mkt, så det ska väl inte va några problem. Får väl kolla om jag inbillat mig o sen får jag väl försöka ragga nackmassage ;)

Massage ja, alltså jag är ingen massage människa. Visst kan väl va trevligt, men jag är inte jättepå det. Inget nödvändigt alltså :)

Idag ja, ska bli en skoj dag.. Få klä ut sig, hehe jag har som vanligt inte kollat ut hur mina grejer ser ut ihop.. Men men jag har ju sakerna o det blir nog bra! Sötasanna kommer ju hit o ska styla mig. Japp gott folk, jag har dagen till ära en egen stylist! Festen kommer bli skoj skoj! Dumma bara är att vi inte fixat nån läskig musik :( Hm men de kanske Anne kunde råda bot på. Hoppas det blir nåt med det. Sen får vi hoppas för Elin o Fredriks skull att systemet är öppet haha
Verkar dock inte att de blir nån utgång, ingen som verkar vilja de... Aja vi får väl se hur det blir ikväll!

Ska iväg med Eddie till mamma snart, han ska få sova där inatt... Hm eller ska jag gömma mig under mitt täcke idag? Ligga där o bara gro o se om nån saknar mig?

Hm, skulle nog inte lyckas, folk skulle ringa sönder min telefon!

När man utplånar kärleken
utplånar man samtidigt lite av sej själv ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback