Så här vill jag bli uppraggad!

Är jag dum i huvet eller? Varför gick jag med på att jobba inatt? Jag måste ha nån allmän störning som inte fattar att de är bra att ta det lite lugnt ibland, men nej nej jag hoppar över de. Sova o sånt hinner man väl med nån annan gång, varför göra det i detta liv?:)

Nu får jag iofs vara ledig imorrn, men jag kommer väl vara halvdöd då. O så måste jag städa o så tvätta då, inte glömma boka tvättid bara...

Börjar jobba kl 24 då, får väl se hur många idioter man får inatt då? Please, jag tycker de e skoj bara ni är lite fulla o glada. Men är ni fulla o odrägliga så kan ni dra! O kolla mig i ögonen, o ögonen de sitter inte på brösten! Haha, får väl se hur natten går.. Är bara så trtt just nu! Hm kanske borde ta en tupplur... Joina Eddie, såg skönt ut.

Sanna kommer hit sen innan vi börjar, softa lite.. Ta en promenad för att få lite frisk luft! Jag hoppas på massa snö o stora fina flingor :)

Åh nej, kom på vilka det är som jobbar inatt. Jag kan verkligen inte stå på board, har jätteont i mina handleder, borde väl egentligen inte jobba alls.. men men..

Men har ni inget bättre för er, kom förbi inatt vetja ;) Se mig svettas o vara oljig, så sexigt! Sen får ni gärna ragga på mig, för jag älskar när nån står o väntar på mig när jag ska hem.. O jadå, jag lämnar gärna ut mitt nummer till folk som beställer av mig i kassan. Så nu vet ni :)

Har jag skrämt iväg dig nu?♥

Jaa ni, vill ni ha tag på mig inatt då.. Kom o köp er en burgare eller va ute 4-5 inatt haha... Hoppas er kväll är/blir/vart skoj!

Kommentarer
Postat av: Stargazer

Äsch..du är inte här när jag vill...hoppas du har kul på jobbet :) Lämna inte ut telefonnumret för mycket bara :)

2005-11-27 @ 00:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback