Premiären kom till slut...

Vintern är här... Jag fryser om mina fötter! Sitter här i soffan med filten på mig o raggsockor på fötterna. Känns som jag inte har fötter utan ett par isklumpar. Annars är det inte så kallt...

Suck, nu är jag lite trött på Eddie.. Har faskien gjort annat än givit honom uppmärksamhet ikväll. Men just nu så håller han bara på o gör saker han inte får. Han är uppe på diskbänken, han leker med en tavelprydnad o han hoppar mot spegeln. Nu kan han faktiskt få somna tycker jag... Missförstå mig inte, jag älskar min katt men ibland kan man faktiskt bli lite trött på honom.. Ni som har katt förstår mig :) Vet iaf att Hanna gör det..

Åh imorrn ska jag få träffa Alfons, Hannas katt igen..
Alfons :)


Han o Eddie är verkligen som natt o dag känns det som. Ska leka med Hanna imorrn då. Eller på dagen ska jag jobba lite. Blä, varför ställde jag upp o tog en extra tid? Aja, är inte så många timmar... Men kvällen ska bli skön. Är bjuden på en fest men den orkar jag nog inte gå på, sen är jag bjuden på Filbytergalleriansfest också.. Men vet inte om jag orkar närvara där heller.. Hehe eller iofs kanske spana lite på söta killar från Solo ;) Hanna o jag får kolla imorrn vad vi känner för! Kanske borde dra dit för lite gratis käk, sen dra hem t Hanna o glo på Star Wars. Japp nu är det d äntligen dags. Jag ska se trean. Hehe vet att jag är lite dålig som inte sett den än, men de blev ju aldrig av... Har iaf sett 1an o 2an, 4an o halva 5an...

Men gaah börja skriva detta inlägg när Eddie busa o hade sig, sen somna han.. Men nu vakna han o börja igen.. O han vet vad han inte får göra!!!!! Nu ligger han inne i sin bur o skäms...

Min roliga kväll tog slut nånstans efter halv 12.. då blev jag bara uttråkad ju! Satt o kolla på den väldigt kända Festmetod-dvdn... Men jag vet inte om jag tyckte den påverka mig så mycket. Tycker inte jag festar så hårt för det mesta. Jo jag vet, onsdagen var ett undantag :)

Lämna mig ensam en kväll som denna...

Kärleken skapar ett "vi" utan att förstöra ett "jag"♥


Kommentarer
Postat av: Olava

Hej krasande kometer & knulfans.

2006-04-09 @ 11:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback