Om jag blir sjuk... Tar du hand om mig då?

Oj idag är jag trött... Hehe va uppe lite sent igår, men jag ska inte klaga de va trevligt. Eller vad säger du ;)
Somnade dock som en stock o sov hur bra som helst, men de kunde jag redan räknat ut innan.
Vaknade av den förbannade klockan, o hade ont i halsen :( Har fortfarande de, känns som jag haft de på morgonen nu ett par dar, hoppas det inte blir värre. Hinner inte va sjuk!
O sen blir jag alltid så ynklig när jag är sjuk, vill att nån tar hand om mig... Hehe ni kan ju fråga Anne hur jag var när jag låg sjuk i veckor för 2 år sen:P

Jag o Anne satt o diskutera en sak för ett tag sen. Om hur trevligt det är att förföra o inte få allt serverat på en silverbricka. Är härligt att själv få kämpa lite, är det som piggar upp lite :) Vet att det blev lite lustig förklaring, men de som vet vad jag snackar om förstår :)

Oj Hanna försökte lura iväg med mig på en föreläsning ikväll, som äger rum nästa måndag! Gaah Hanna du försökte göra min redan lite stressiga dag ännu stressigare. Vilken tur att jag upptäckte de innan jag satt där i C2 o undra när resten av folket kommer. Eller vem vet kanske har tur o hamnar mitt under en fysikföreläsning som jag tycker är så intressant.. not!

Är lite småavis på mina parisvänner. Ett va iväg i Barcelona för nån helg sen, ett ska på en liten mysig Helsingforskryssning o ett ska till Göteborg! Skulle va så skönt att komma iväg lite.. Hm ingen som kan komma med nåt mysigt förslag o ta mig med storm? ;)

Förresten, nu är Eddie iväg o blir några kulor fattigare. Vägde honom först oj jeezzezz va tung han blivit, han har typ ökat dubbelt i vikt på 2 månader! Han kände nog på sig att nåt hemskt skulle hända, för stackarn ville inte komma ut ur buren.. Hoppas han inte tycker jag övergivit honom för mycket :( Får kela extra mycket med honom sen ikväll, är första gången han är borta själv så länge! Aja han sussar väl. Hehe stackarn fick ju inte äta, han va helt förvirrad inatt. Han äter alltid på natten o så fanns där inget. Bara vatten o de vet vi ju själva hur det är, är man hungrig vill man inte ha ett glas vatten!

Intressant de här, är sällan jag är vaken o uppe o iväg vid 9 på morgonen, hann med en morgonpromenad också. Men då kom jag ju på en masa folk jag va tvungen o ringa ju, men tänkte att de sover nog. O sen e jag hungrig, käka frukost för flera timmar sen så nu vill jag ha lunch! Men jag kan ju inte äta lunch kvart i 11 ju.. Hehe kommer jag ju behöva äta miljoner gånger idag. Ska ut t DTn snart, lyckades ragga lift av Naman. De va skönt :) Hehe jag fick åka med om jag lovade att aldrig skicka fler mess kl 9 på morgonen :P
Är nog ingen risk, för den tiden var lite dryg att va helt uppe o iväg! Ne nu ska jag ringa Hanna o berätta att hon är helledig, o att föreläsningen är nästa vecka. Klockan är ändå snart 11 så..

Förresten, vi missa Beaujolais Nouveau premiären i torsdags :( Kommer alltid kännas som ett speciellt vin just för att vi drack det när vi bodde i Frankrike, iofs så gick man ut till nån bar o satt o myste. Osis för oss att det inte finns kvar i Linköping. Men Anne skulle fixa nån flaska från Eskilstuna när de skulle iväg i helgen. Är bjuden på middag hos dem nästa vecka så då kan man få sig en slurk o drömma sig tillbaka till Rivieran. Vad jag vill åka tillbaka dit ibland... Men det skulle inte va som då, den tiden kommer aldrig tillbaka. Så det är bäst som de är att leva i nuet :)

Nu ska jag plugga lite. Förresten nån som har nåt tips om vad jag kan skriva om som fördjupningsarbete i Sexualitet, Identitet o Samhälle kursen?

Var inte rädd för mig, är jag själv så det räcker o blir över♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback