Oj, oj, oj... Dagen äntligen färdig...

Hihi... japp jag fick som jag ville. Lyckades faktiskt få se utröstningen, fanns nån eldig själ där på festen som bara var tvungen att se hur de gick. O japp jag blev nöjd :P

Mycket trevlig kväll, men gud va skönt de var när jag äntligen var på väg ner till stationen för att ta tåget! Hela dagen kan sammanfattas med stress, stress, stress.. Fattar inte hur jag pallade! Kom till slut till tåget då, tyvärr gick de inte då vi trodde. Men jag hävdar fortfarande för att lina hade sagt fel på msn till mig... Hehe, hon verkade mer stressade än vad jag o Fredrik var. Vi lovade att skynda oss på. Bowling, va skoj det är. Vann första serien faktiskt, andra gick det åt skogen o jag kom sist totalt sett :( Men men jag bryr mig inte så mkt jag hade skoj o Sanna o Eric som jag spelade med var hur härliga som helst. Sanna R har jag ju träffat en massa förut, min polare på vinkvällar ju, så det va inget nytt. Eric tror jag adrig jag träffat förut. Men han va trevlig.
Sen var det dags för pizza, hm jag va mer social än hungrig så jag delade en med Fredrik, gillade degen mer än fyllningen men det va okej. Sen satt vi o drack hemma hos Lina P:s pappa då, hon bor ju nu för tiden här i Lkpg. Vi var inte så många från Lkpg, dessto fler från Nkpg. Vissa utav dem är så pryda, men de va skoj! Synd bara att de blev lite uppdelat, men jag hade det verkligen jättetrevligt :):)
Sen drog vi hem, Sanna ville till Platens men vi kom fram till att dra hem. Fredrik o jag drog t jobbet en sväng för att få oss en burgare. Hehe lite hungriga. O så blir det ju ganska billigt :P

Fredrik på Halloweenfesten, idag såg han normal(are) ut ;)

Nu är jag dock hemma.. Men alla är borta :( Sover alla :*(
Eddie vill leka musleken så jag ska väl leka den me honom en stund om inget roligare händer ;)

Jobbar imorrn, men börjar 12.30, så de känns hur lugnt som helst ju...

Nu vill jag ju ha mys...  Kom då! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback