Ny passion..

Hm känns lite som jag levt i en lala-värld nu ett tag. Har gjort allt som faller mig in o inte tänkt så mycket innan. Alltså att har nån kommit med nåt skoj erbjudande så har jag nappat o inte tänkt på att man kanske ska hinna sova o lite sånt också. Frågan är dock om jag inte gillar de, att inte känna mig så fast.
Äh kommer jag bli fast så kommer jag fixa de, lugnt liksom...

Finns så många intressanta människor här i världen, man kan få så mkt utbyte av ett samtal bara. Sen finns det ju idioter också som man verkligen inte förstår sig på... Är du en idiot eller intressant?

Min nya passion är promenader, var så härligt igår! Hösten är härlig.... Så idag ska jag lura ut Hanna på en hade jag tänkt. Vem är nästa person som jag ska lura med mig? Kanske är det du ;)

Hehe fick precis en moralpredikan av Anne min moomin, men lugn bara lugn trollet jag gör inget dumt! :)

Åh fick tillbaka tenta igår, klara den :) va härligt!

Hm förresten Under cover igår, oj vilket program säger jag bara.. Men va är det för ny trens, musperuker... Mycket intressant, hm... Njae jag vet inte om de var nåt för mig! Haha men man ska ju aldrig säga aldrig, vem vet inom 10 år kanske alla har såna som man kan designa själv innan, hm undra va jag skulle vilja ha då?!?

Ska vi leka?♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback