Nu kan ni snacka porrpung med min mamma ;)

Känns som en lång dag... o min hals gör fortfarande ont :( Annars har det bara hållt i sig under morgonen men idag har jag haft det hela dagen. O så är det kallt, ligger nermysad under min filt med myskläder o skulle vilja att halsontet var borta nästa gång jag sväljer....

Eddie var nog på sitt största äventyr idag då, verkar dock som de gått så bra. Enligt personalen hos veterinären hade han charmat alla. När han fick se mig så ville han ut ur buren o kela med mig! Men han fick vänta tills vi kom hem. Stackarn var ju hur hungrig som helst, hade ju inte ätit något sen igår kväll... Nu ska han äta vuxenmat. Dock diet, kan han behöva den lile tjockisen :P
Hehe han har porrpung n förresten. Sa det till mamma o hon frågade undrande vad det var.. Så nu vet även hon vad en sån är haha.

Egna dagen spenderade jag själv dagen hemma, i en bil o ute på BK i Tornby. (DTn som den ofta benämns som, men vissa tydligen inte hade en aning om;)). Städ work shop, hm jaa ni.. intressant? Nej egentligen inte, men fina städgrejer dår vi :P Kommer bara bli skumt att använda rosa till köket, det är ju toalettfärgen ju... Aja man vänjer sig väl! Får ta tag i det där imorrn o ställa iordning allt, annars blir det väl aldrig gjort. Är lite så, fixar inte jag det så gör ingen de... Kan ibland bli lite trött på sånt, folk antar att jag ska fixa visa saker. Inte alltid jag pallar med att fixa allt, jag är inte mer än människa. O jag har faktiskt andra saker i mitt liv som tar upp tid. Tur för er att jag inte har man o barn ;)
Igår till exempel, ne jag orkar inte jobba hela kvällen när jag jobbat hela dagen...  Aja jag ska inte bara klaga, är nog så att de e jag själv som tar på mig ganska mkt ansvar o arbete...

Åka bil då.. Jo först skulle jag då åka med Naman. Hehe vilken sötis han är när han kör, är nervös hela tiden o man ska kolla åt alla håll, hoppa ur bilen o säga om han kör in i nåt o har sig... Haha kan inte göra annat än le åt de :) Vi körde lite fel o sen fastna vi i lite bilköer... Naman hann också få en kvinna att nästan börja gråta för att hon ställt sig på BKs parkeringsplats. Haha men de e bra, gör nån fel ska man säga till ;)

Åkte ännu mera bil sedan, ahh va jag tycker om det. Gick förbi en snart öppnad bilskola vid mig o blev jättesugen på att skaffa körkort! Varför ska det va så jädra dyrt? O jag kommer ju säkert behöva ta miljoner lektioner :( Hängde på Hanna o Tommy ut till Maxi. O ja gott folk, jag har köpt en adventsstjärna. Usch gillar inte att ha gjort det innan första advent, men men... Kan inte ens känna i lilltån att de är första advent i helgen, o att julen inte är alltför långt borta. Har inte det minsta julstämning i mig, o att köpa julklappar känns väldigt långt borta! Har ingen koll på vad folk kan tänkas vilja ha. O vad jag själv önskar mig har jag ingen riktig koll på, en snygg sexig karl som blir min slav? Hohoho
Eller så nöjer jag mig med en tavla att i sovalkoven... Hehe eller speglar i taket över sängen, skoja bara ;)
Vad önskar du dig av mig i julklapp? ;)

Vad i livet älskar jag?♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback