Njut av dem sista tiden nu Eddie...

Hm jag är sämst på att hålla tider jag... förstår faktiskt inte själv hur jag kan va så dålig på de! Men jag är alltid några minuter sen. Som idag när jag skulle träffa Hanna, då går jag typ hemifrån när jag skulle träffa henne. Iofs så ringde det en telefonförsäljare men ändå, hade nog kommit sent iaf. Det läskiga var att jag redan två timmar innan mötet hade börjat tänka att jag skulle fixa iordningen mig för att för en gångs skull inte skulle bli sen..
Roliga är ju i det hela att är jag i tid så kan jag störa mig på andra som inte är det.. haha skärpning Linda!

Var härligt att träffa Hanna, vi var o luncha på Waynes. Vårt absoluta favvoställe här i stan. Rekommenderar varmt. Couscous-sallad, mums mums! Sen drog vi hem till Hanna, så jag fick mig min promenad även idag :) Fick träffa Alfons igen, känns som en evigheter sen sist! Denna gång kändes han inte så enorm, så det måste betyda att Eddie vuxit till sig lite :P
Idag beställde jag förresten tid till Eddie kulbortagning. Nu har han fått haft dom tillräckligt länge ;) Hoppas han passar av att njuta av dem nu sista veckorna haha.

När jag var på väg hem ringde Naman, hade glömt bort att jag skulle följa med honom o kolla på bilar idag. Men det var inga problem, så vi åkte ut till Tornby. Vart iofs inte så mkt bil tittande, men litegrann. Haha jag tror bilförsäljaren trodde att vi var ett par, för han talade om de braiga bilarna till oss båda. Haha sorry Naman du är för go, men tanken får mig verkligen att börja garva :D
Vi gick runt lite på Ikea sen, vill köpa en ny soffa. Men vet inte om den skulle få plats... O så vill jag ha ett nytt köksbord. Förresten shopen utanför blev mitt favvoställe idag, de sålde delicatobollar jättebilligt! Älskar såna...

Ah förresten, den 5e dec är det äntligen dags... då ska de shoppas lite ;)

Jag skräms inte! ♥



Bilden är på hanna o mig från i lördags... Schnyggingar eller vad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback