Några cider, sexsnack o flyttkartonger...

Ojsan dagen försvann snabbt.. När jag satt där i förmiddags o funderade på vad jag skulle göra idag undra Sanna om jag inte ville komma till henne på lasagne o plocka i kartong-besök. Visst tyckte jag o åkte ut till Lambo. Väldigt mumsig lasagne va det, den kommer jag gärna tillbaka till fler gånger Sanna :)
Sen satt hon, Alex o jag o snacka skit mest... Sex, fest o pojkar! Alex skulle åkt på nån bastuthing men det blev avbokat så Sanna o jag hjälpte henne tömma lite burkar haha! Vi satt där o va jätteparty! Satt o diskutera när man blivit för alkoholiserad, är det när man hellre tar en cider än flyttpackar? Fick dock höra en massa roliga saker om olika kog vetare, ska bli skoj att få ett ansikte på dem på Lussefesten.. Åh lussefesten ska bli så skoj... Hehe blir nog en ganska kinky tärna för min del. Sanna har ju bestämt hur mitt ljus ska se ut haha.
Kommer dock bli mycket mycket skoj :P Vi satt o kom på en massa skojiga saker till den, temarum, uppdrag o hångelregn... Hahaha ;)

Idag kom det snö.. när jag åkte hem nu så föll det stora fina flingor. Blev så glad, är så fint... Blir så mysugen.

Finns nåt jag vill berätta men jag vill inte, inte än..

Jag tror faktiskt julstämmningen börjar komma lite. Inte att köpa julklappar för de e jag inte ett dugg sugen på, men att göra juliga saker. Tror lite att de va chailatten jag tog igår, det är så gott! Helst Wayne's då. Är jag ute o fikar eller lunchar är favvostället där, iaf med Hanna.

Dagens skvaller: En viss anonym vän upptäckte idag att en viss person var en riktig snygging, eller som hon uttryckte de " Han var ju sketasnygg". Dock kom det snabbt fram att han var förlovad o hennes besvikelse var enorm ;) Humöret blev dock lite bättre när han erbjöd henne vissa tjänster som hon i dessa dagar är i stort behov av... Bestämde dock att de skulle ses imorrn, för han ville hinna tömma påsen innan :P

Idag vill jag :)♥

Kommentarer
Postat av: Stargazer

Hej..hm..nu blir jag nyfiken..vad vill du berätta?
Sen det sista du skrev var ju också kryptiskt.
Min dator har beslutat sig lägga av :( Antagligen är det grafikkortet som krånglar. Du vet iaf vad det beror på om du inte ser mej på msn på ett tag. Hoppas kunna fixa det under veckan. Ha d bra :*

2005-11-30 @ 10:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback