Mår bra efter omständigheterna!

Sådär ja, nu var helgen slut... Måndag imorrn. När jag snacka med Hanna igår o hon fråga hur min måndags såg ut så sa jag helt ledig. Efter en halv sekund kom jag själv på hur fel jag hade. Tvärtom ju! Hela dagen är uppbokad, först ska jag ju med Eddie till pungkrossriet, sen har jag lovat åka på en workshop ute i DTn, hämta hem Eddie o sen på föreläsning!
Föresläsningen på kvällen kommer dock bli väldigt intressant, kommer handla om Ungdomar o deras internetvanor! Hm är nog enda föreläsningen denna termin som jag verkligen sett fram emot =)

Skulle vilja skriva ner en massa massa här just nu... Men jag vill inte att alla ska läsa de så därför låter jag bli! Men jag har en del funderingar just nu, finns nog bara en person som kan räta ut de frågetecknen just nu.

Jag vill sova, men nåt håller mig tillbaka... Folk sover väl.. Varför kan inte jag göra de?

Ahh förresten, alla ni som legat o vridit er av oro för min fjärrkontroll. Bara lugn bara lugn, den är nu återfunnen o mår efter omständigheterna bra :)

Måste boka tvättid imorrn!

Du finns i mina drömmar tusen o en natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback