Linda+kjol+glas+fest= Ajaj!

Jaa du Anne, var du som väckte mig imorse... Bu till dig ;)
 Bilden är tagen på vår Halloween fest!
Eddie hade försökt ett tag, men hade till slut givit upp. Jag hade somnat o drömde, iofs en väldigt skum dröm men iaf, då ringer Anne... Tack gumman :b
Iofs så sa hon ganska trevliga saker så det är la lugnt då Moomin. Hon gav mig lite förmaningar om ikväll, jag ska absolut inte skära upp benen på glas. Hehe verkar va det sättet jag skadar mig på när jag festar.

Första gången var förrförra sommaren. Jag o Jimmy hade festat ihop, alla andra banga ju... O japp han söp mig under bordet. Hehe ekänner det för det är sant. Vi var nog på varenda krog här i stan, för hela armarna var fulla med stämplar. Men det var när vi skulle åka hem som de hände, vi delade en taxi. Bodde ju i Ryd då o han i Malmslätt. Hoppade av vid Ryd C o skulle bara gå den korta biten hem till Moomindalen. I vanliga fall tog det väl runt 5 minuter. Denna gång tog det 25 minuter. Komer ihåg att jag fick ett mess från Jimmy, då hade jag kommit 200 meter. Han var hemma då... Så vad hade jag lyckats med på denna bit? Jo jag hade undersökt den sönderslagna busskuren. O självklart hade jag låååånga skärsår på mina ben. Ajaj! Efter de har jag sagt att jag festar inte i minikjol med Jimmy igen :)

Andra glashistorian utspelade sig nu i somras. Var på BK på skumparty. Hade ju då kjol även denna gång, dock strumpbyxor på mig. Eftersom det var skumfest så serverades all alkohol i plastglas. Men tror ni inte att jag lyckas hitta enda glaset på stället? Jo, o får ett ganska djupt sår på bakbenet. Har fortfarande ett tydligt ärr efter de. Upptäckte det dock inte själv utan kände bara att jag fick lite ont. Var Tom som upptäckte de först när vi var på väg hem, hela baksidan av strumpbyxorna var täckt med blod o såret var ganska djupt. Men jag somna så glatt jag o kände först av den fruktansvärda smärtan dan efter! Ajaj...

Så vad kan vi dra för slutsatser av dessa historier? Jaa, att Linda inte ska va i närheten av glas på fyllan? Att hon aldrig ska festa i kjol mera? Ta det lugnt med alkoholen? Använda benskydd? Hm jaa ni, vad tycker ni?

Men ne ikväll blir det nog inte så farligt, får helt enkelt se till att inte ha kjol på mig :)

Haha, ikväll blir det skojskojskoj!! Party ooon dudes:P

Hjärtat har skäl förståndet aldrig kan fatta


ps Gör lite reklam för Sannas blogg, hon har blivit lite mer aktiv nu. Uppmuntra henne o fortsätta.
O min andra bloggare, Alex, henne ska vi hjälpa komma ur latheten o in på Sportis igen... Miss my traingsbuddy! You want, you know it! ds

Kommentarer
Postat av: Stargazer

Hoppas du får kul ikväll..och vi får väl se om du kommer hem lr inte:)

2005-11-16 @ 22:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback