Linda ger goda råd...

Är så trött.. Förstår inte hur jag kan va det, men dte är jag i vilket fall. Det märkte man idag på dagen när jag somnade. Är ingen dagsovare så de få gånger när jag gör det då är jag riktigt trött!

Va på föresläsning sen på kvällen. Om unga män med invandrarbakgrund ute i förorten. Intressant men lite segt. Självklart hamna jag längst fram så jag var tvungen att se intresserad ut hela tiden :P

Höll på o blåsa bort hela vägen hem, min enda önskan just då var filt, varm choklad o kanelbullar :) Nån annan som haft samma önskan idag? Enda som dock gick i uppfyllese var filten, men men man får nöja sig med det lilla..

Idag han jag iofs också med att leka Fråga Linda. En anonym kompis satt o förbannade sig över att hon inte kund elåta bli att skicka mess till en viss kille. Egentligen ville hon inte, ville inte verka för på... utan låta honom ta nästa steg. (japp ni förstår va komplicerat förhållandet mellan män o kvinnor är). Då gav jag henne det utmärkta rådet: Tänk varje gång du vill skicka ett mess till honom att gör du de så måste du slänga din mobil i toaletten. Och det vill du ju inte göra, för vem vill ha en bajsvattning mobil?
Hehe nån som behöver råd om nåt så är det bara o säga till :)

Intressant det där med förhållandet killar o tjejer. O jädrar vad det kan diskuteras! Hm ni killar tycker ni att tjejer kan va påflugna? O ni tjejer tycker ni att killar verkar inte speciellt intresserade o som om de ignorerar er ibland? När vet man om killen inte bryr sig? När vet man om man är för påflugen o egentligen bara borde ge upp?

Blev inga pankisar idag :( Får se till att fixa det imorrn, gå ner o handla lite. Hade tänkt o göra de när jag kom hem.. Iofs va kl 5 i 8, men de stänger ju 8 så... Men jag frös så jag palla inte de.

Finns vi för varandra?♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback