Leende på läpparna...

Jaa då var det måndag igen.. Håller dock inte med vissa om att "alltid måndag".. Men nu är den här igen iaf :) Vaknade samma tid som jag gjort hela helgen, 9.07. Intressant det där hur snabbt min kropp anpassar sig efter en tid... Kom fram till inatt att jag ska försöka se över mina sovvanor lite. Ska inte va uppe hela nätter o sen iofs inte sova för länge på dagarna, men sova för lite. Skärpning Linda :P

Var såå trött igår. Somnade kl 20 o vakna kl 21. Min första tanke när jag vakna och kollade på klockan var att den var 9 på morgonen, trodde verkligen att jag hade sovit bort hela kvällen o natten. Läskigt det där, att vakna o verkligen inte veta var man är. Att jobba så mkt som jag gjort i helgen tod verkligen på krafterna. Skäms lite att jag känner så. Folk arbetar 8-9 timmar om dagen fem dar i veckan, o jag är helt slut efter bara två dagar. Är lättare när jag gör de regelbundet, som på sommaren.. men nu...
Har iofs vart en trevlig helg, gillar att arbeta med Susanne. Hon är så duktig, men det känns aldrig som hon får tillräckligt mycket cred för de. Är orolig för att hon ska arbeta ut sig totalt. Man måste se upp med varningssignalerna kroppen ger!

Japp, men nu ska jag inte jobba än på ett par dagar. :)

Idag när jag vakna kände jag glädje, vet inte varför. Vaknade verkigen med ett leende på läpparna...Underbart!

Planerna idag är inte så många, plugga på dagen o så föreläsning på kvällen då. Hoppas den blir intressant. Är alltid lite segt att åka iväg vid 17 för att ha föreläsning vid 17.30. Finns dock inte så mkt annat att göra än att gilla läget, eller iaf acceptera det.

Är hungrig, vad kan man tänka sig att laga för nån gourmetmat? Är iofs mest sugen på makaroner eller pannkakor. Dock har jag inga ägg hemma så det får bli makaroner tror jag, hm kanske skulle köpa ägg så kan jag göra pannkakor sen ikväll när jag kommer hem, mums!!

Vakna du med ett leende?♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback