Lasse o hans Elegi...

Jaa ni, gott folk... Miljoner tankar far igenom mitt huvud... Vad alla dessa vill säga mig har jag ingen aning!

Idag satt jag iaf på bk, occuperade kontoret o hade mig... Jag vill ha ett eget kontor! Som jag kan få inreda själv. Hm men skulle de se ut som ett slagfält? Ne tycker faktiskt jag har förbättrat mitt ordningssinne ganska mkt.

Sen åkte jag till campus en sväng, träffa min grupp o diskutera vilken uppgift vi ska välja. Vi valde skönhetsoperationer, hur de kan påverka folks egna kroppsbild. Är iofs ett väldigt litet arbete så det ska nog inte bli ngra problem.

Sen var jag på bio med Lina o Kristian. Fightplan. Så du hade kunnat hänga med ;)
Sådär måste jag säga. Kändes väldigt Jodie Foster faktiskt.... Biografer är intressant, man kan göra mkt där :P
Lina o Kristian satt o var gulliga, satt o pussades o sånt.. Jag vill också gå på bio o mysa!!!!!!!

Inatt blir jag nog själv :(

Du ser andra halvan av solen när den sjunker i väst.
Jag sitter ensam här och undrar var vi hamnar härnäst.
Med dig på andra sidan jorden får jag tid till ingenting,
medan natten fäller blåkalla skuggor här omkring. 
                                       
You are always on my mind.... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback