Kvällen gick..

Klockan är mycket o den närmar sig bara allt mer tiden för jobbstart igen... Borde sovit för länge sen ju! Klockan slår o tiden bara slår. Hm Alice i underlandet va?

Hehe jag ska böraj kl 10, o precis sa en person att han skulle upp senast 13 o skulle gå o lägga sig. Antingen är jag j-ligt dålig på matte eller så kommer jag få sova riktigt få timmar!

Min kväll har vart trevlig.. försvann väldigt fort bara! Kom hem där efter jobbet o slog mig ner i soffan. var riktigt seg. Snacka me lite folk, hehe vissa lite fulla andra inte :P
Hoppas ni hade skoj sen...

Jag fick en kebabsugen Sanna på mig, lura iväg mig mitt inatten på en kebab. Gah jag var ju proppmätt, så jag va riktigt äckligt mätt sen ju! Inte gilla.... Sanna o jag satt o diskuterade Meningen med män! Hm behövs dem egentligen??? Sen när Sanna gick till jobbet skulle Ales ha rast så jag satt o snacka goja med henne. :)

När jag sen kom hem kom jag på att jag va tvungen att skriva klart om skönhetsoperationerna! Hm vilket lördagsnöje haha, sitta o skriva om skönhetsoperationer en lördag kl 2 på natten :) Men nu e det klart!

Borde sova, kl är 4 o jag ska va på jobbet om 6 timmar! Hehe sicken natt.. Aja, kommer va död efter imorrn! 8 timmar där.. men men...

Så det vart en bortamatch ;)♥


Kommentarer
Postat av: Stargazer

Inte alls, men jag var för trött när jag kom hem för att leka med datorn.

2005-11-14 @ 00:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback