Kunde vara betydligt lägre ;)

Vakna imorse o mådde lite bättre.. Du har fått mig att gå o lägga mig tidigare, tack! Jag känner att jag behöver de.. Tog fram en bok igår, första gången jag gör de på hur länge som helst. Kände att jag behövde koppla bort skolans alla böcker o välja vad jag ville. Okej att jag började på boken Bakom stängda dörrar, som handlar om bland annat incest. Kan väl inte koppla bort skolan helt, men det är ändå en annan sak att läsa för att jag själv vill det.
När jag vaknade idag låg jag faktiskt kvar i sängen i två timmar o bara läste, var hur skönt som helst.. Såå avkopplande.

Sen gick jag såklart till jobbet, ska dit snart igen... Men när jag kom hem satte jag mig i soffan, då kröp Eddie upp i mitt knä o myste lite. Då kände jag mig verkligen omtyckt :)

Bio sen ikväll då, vi blir nog ett litet gäng iaf.. Skoj!! Oj måste höra av mig till Jimmy  o berätta när vi ska träffas.. Fast han vet iofs att jag jobbar till 20...

Min energinivå idag är sådär... Men den kunde varit betydligt lägre säger jag bara hihi.

Min nacke o axlar gör ont, lyckades väl att sova lite skumt inatt...

O bara så ni vet så är det inte inne med brödkorgar just nu! Iaf inga roliga. Får väl se vad jag hittar på LIna ;)

Åh ska få träffa andra Lina idag också, hon ska med på bion. Så skoj, va evigheter sen! O imorrn kväll ska bli skoj.. Ahh nu gick energinivån upp lite iaf :P

Nu längtar jag faktiskt till december, inte för att jag har julstämning men 5e e det "partyt" hemma hos mig o 10e då j-lar är det fest hos kollektivet... Hm Sanna vad ska det heta??

Gör jag din dag, eller är det bara en utopi?♥

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Tjena tjejen..
Jag antar att du läser min blogg fortfarande?
I så fall så vet du att jag ska börja sälja hudvårds produkter. Intresserad av att komma på ett party eller ha ett själv? Släng iväg ett mail i så fall så kan jag berätta mer..

[email protected]

P.s Din blogg är stört skön! D.s

Postat av: Maaat-Moomin

Nu har jag gjort det!!! Provat stekta makaroner alltså...o det va inte så skumt som jag hade tänkt mej. Gjorde det iofs bara för att jag inte har orkat gräva fram mikron än men ändå...det va okej!

2005-11-24 @ 18:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback