Kog vetar-kontaktannons ;)

Aha nu har jag fått reda på hur det kommer sig att så mycket folk är intresserade av mitt liv... Är en massa kog vetare :P Har ju tydligen blivit länkad på nån skvallersida... Är ju jättebra då har jag ju nästan halva inne inför den stora lussefesten hos Sannas mfl kollektiv. Då blir det feeeeeeeest!
Sanna o jag har ju diskuterat om man kan använda en blogg till att söka det motsatta könet.. Hehe inte för att vi söker sådär, vi är ju underbara som vi är.... Bara så ni vet!

Bevis på att det sjöngs en del i onsdags :P Maria, Talin, Jag (lyckats få en röd lampa mitt i fejset så jag ser ut som en kräfta dock, tack för de televerket...), Hanna, Fredrik o Sanna

Men jag håller med Sanna i sin blogg, skriv en kommentar så man har lite koll vilka man skvallrar till ;)

Gaah är väldigt trött nu, kommer precis från jobbet. Va sååååå mycket folk idag, o jag antar att de inte kommer bli mindre folk fram till jul!

Ne nu kom Hanna, hon får leka med Eddie lite när jag går in i duschen. Ska dra hem till henne sen o bara ta det lugnt.. Star Wars, yoga o sushi... O så godis! När jag har slavat en massa på jobbet så var min dröm godiset ikväll :)

 Hanna o jag i onsdags... Hehe ser ju ut o ha kul eller va säger ni?





Ursäkta mig, får jag flirta med dig?♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback