Känns lite bättre idag...

Kom nog i säng kl sju imorse, kände att jag var tvungen att varva ner lite när jag kom hem halv sex. Försöka bearbeta lite först all den rädsla jag känt som mer och mer gick över i ilska. Hur några idioter ska få utsätta mig för den skräcken som de faktiskt gjorde. Vill aldrig mer bli utsatt för det igen.. En förändring måste ske. Säkerheten måste höjas och det nåt så enormt!

Vaknade runt 12, kändes lite bättre då. Men fortfarande kände man att vissa tankar inte kunde släppa en, frågan är om de någonsin kommer göra de. Kinden mådde dock relativt bra igen :)

Fick en inbjudan av Sanna att följa med henne o Alex till julmarknaden i Gamla Linköping. Var först ganska emot idé, ville bara sitta inne med mina tankar. Men samtidgt kände jag att jag ville komma ut, o sen kändes det skönt att träffa Sanna för hon har precis samma tankar om gårdagen. Känns skönt att kunna snacka om det...

Är inte mycket för sådana där julmarknader, tycker att det finns mycket krimskrams som inte alls är i min smak. Hade dock inställningen att jag skulle försöka höja julstämningen inom mig. LIte kanske jag lyckades, åt ju lite pepparkaka, julgodis o saffransskorpor. Okej, nu är det första advent o kan väl acceptera att man får börja göra lite julbestyr o äta lite julrelaterade saker typ glögg, pepparkakor o skumtomtar. Var väldigt kallt så efter en runda, med inte allt för stor shopping, bestämde vi oss att gå till Ragnars Café på lite varm choklad.Var väldigt mycket folk där inne, men jag gör en insats o lyckats få tag på tre platser vid ett större bord där bara två andra sitter. Var skönt att värma sig o snacka lite skit bara..

Haha ni kogisar verkar mycket intressanta hmmm :P

Ikväll ska jag bara ta det lite lugnt, ska skriva klart på en skolgrej. Äntligen :)

Laga mat ska jag göra också, börjar redan bli hungrig. Har iofs bara ätit frukost än så länge o så lite plock där borta, men mat kanske skulle vara något.

Förgyll min kväll... och natt (?)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback