Känns härligt..

Idag var en bra dag, kände att jag hade en massa energi! Vet inte var den kom ifrån, kanske sov djupt inatt ;)
För de kan inte va antalet timmar sömn jag fick, för de var alldeles för få. Somna vid 4 o väcktes vid halv 10. Var Eddie som tyckte att jag sovit klart, de dryga var ju va han gjorde efter de att han fått upp mig. Då gick han o la sig o somna. Hm kattskrälle ;)

Sen ringde Anne o tyckte jag skulle gå på glasögonshopping med henne, klart man ställer upp. O ja Anne dom du valde blir skitbra :) Vet att du tvivlar, men du komme rnog vänja dig... Kan ha mina också i början så du inte behöver gå omkring o va glasögonorm själv.. Va sägs om de erbjudandet ;)

Sen träffa jag Fredrik, vi tog en långpromenad va ute o gick i Tannefors o Hejdegården. Va härligt, bara snacka... Är för sällan jag hinner snacka med honom. Vi träffas för de mesta i hela gänget o då hinner man inte snacka så mkt! Är en grym kille :)

Hade föreläsning sen, om skönhetsoperationer... Var ganska intressant. Men inte nåt nytt direkt...

Så var det min tv-kväll, iofs så består den av ett program men men...

Snacka precis med Kashal, hon sa så smarta saker :) Man ska inte oroa sig för mkt utan leva livet, min filosofi också! Fast visst kan man ha bakslag :(

Syns i drömmarna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback