Känns bättre att göra det på finska!

Perkele, voivittu sataaana... Usch gillar inte att svära så därför gör jag det på finska! Känns mindre hemskt då... Jag hatar verkligen att ha ont i halsen. Känns inte som man kan göra nåt åt de, okej dricka varmt men de hjälper inte speciellt mycket. Har du ont i huvet kan du ta en huvudvärkstablett, fått ett sår sätt på ett plåster o så vidare, men halsont.. är bara o plågas!

Gick o la mig väldigt tidigt igår. Anne vart jätteorolig när jag kl 23 sa att jag skulle sova. Hon vart rädd att jag skulle dö eller nåt, föreslog att hon skulle ringa mig så hon hela natten kunde höras om jag andades :) Hehe tack gumman, du är för söt. :)

Vart o jobbat idag, bara grabbar o jag. Var länge sen de va så, känns som de bara vart tjejer som jobbat på BK ett tag! Men det är bra att de är lite mix, så de är bra att de anställts grabbar nu! Blev kvar ett tag efter, som vanligt.. Sitter o pysslar med papper, på min fritid! Varför gör jag så? Varför kan jag inte bara gå hem när jag ska o se till att nån annat fixar det? Ne jag gör det hellre själv i så fall så jag vet att de blir gjort!

Är skönt att va lite ledig ikväll... Bara ta det lite lugnt. Imorrn är det skola på kvällen. Är inne i den delkursen som jag tycker är intressantast vilket är bra. På torsdag är det dags för bio igen, denna gång är det Harry Potter som ska granskas. Är väl inte största Potterfanet men jag har insett att det är en film som man bara ska se, och jag kan inte påstå att jag tycker de är dåliga. På tal om filmer som man ska se så är jag sugen på att kolla på Sagan om ringen filmerna igen. Hanna o jag funderar på att ha ett maraton med dom :P
Visst ja, måste komma på nån skoj present till Lina P. Ska till Nkpg på fredag o fira henne, ska bli skoj! Bowling o tårta det är inte fy skam. Ska bli skoj att träffa Nkpg-folket igen, var länge sen!

En annan sak, kollade på Under Cover igår. Okej att det inte är världens mest seriösa program o att journalistiken inte alltid ligger på topp men bortser man från de kan jag tycka det är ganska intressant. Igår var det fenomenet manligt o kvinnligt. Kan väl inte påstå att man riktigt kan dra så seriösa slutsatser av det de visar, men det är intressanta synvinklar de försöker visa. Igår visa de bland annat en kille som skulle göra saker som han ansåg vara kvinnligt, typ vaxa bikinilinjen, fixa lösnaglar o använda string. Sen att jag inte riktig tycker de e så bra att förstärka såna tankar om att de ska vara nödvändigt med allt det där för att vara kvinna.. men det får man somsagt bortse från. Killen insåg sen efteråt att han aldrig ska be sin tjej att göra alla de sakerna, han gillade det inte alls.. Hehe så tänk på de killar! vaxning gör skitont ;) O sen kan jag inte påstå att jag tycker att en man är mer manlig bara för att han orkar klämma i sig en biff på 900 gram... Du är manlig som du är ;)
Men som jag nu sagt miljoner gånger... Underlig program, se det men ta det med en nypa salt! :)

Vill bli ompysslad av just DIG ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback