Julstämning please come sooon!

Idag måste jag göra det! Har skjutit upp det för länge nu o vad har det skapat egentligen? Inget annat än problem, men nu ska det bli gjort så är det bara!
Imorse var jag sååå trött, kändes som jag skulle velat sova i 58 tusen dygn. Har inga planer alls idag, ev Maxi med Hanna o Tommy ikväll då, men annars nope...
Känns lite skumt eftersom jag har saker o göra dygnet runt senaste veckan, kom på mig själv att jag inte varit hemma en hel dag på jag vet inte hur länge.

Vad dumt att inte mamma var hemma ikväll när jag för en gångs skull är ledig, fast man kanske skulle gå hem till henne iaf o hämta sladden. Så jag kan tända min fina stjärna hehe.

Ska på första julfesten på lördag. Jimmy som har den, ska bli kalas. Vet dock inte så många som ska dit men Fredrik ska dit så vi tänkte laga nåt ihop, haha det blir ju bra två halvkassa kockar blir det en hel kock eller en helkass kock? Kanske bäst att vi köper några burkar sill eller nåt istället. Iofs så gillar jag inte sill så. Gillar ju inte julmat överhuvudtaget så jag får väl se till att ta med nåt jag gillar... Julskum? :)

O nästa vecka ska jag på julkonsert o sen lussefest. Hm julen är nog här ändå... Måste hitta lite julstämning o inse att den infaller om mindre än en månad!

Sakna dig igår ju...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback