Japp det vart ett fylleslag...

Hahahahaha säger jag bara om gårdagskvällen!!! Fasiken vad våra personalfester ska bli fylleslag.

Började redan hemma hos mig innan när Alex fick för sig att vi skulle ha lite förfest hemma hos mig... Är väldigt imponerad över mig själv som lyckas dra ihop en förfest på 5-6 pers genom att ringa dom en kvart innan!

Sen gick vi då till Basement, lite coolt att ha hela stället för sig själva. Vi var ju iofs runt 20 pers så det var ju inte tomt :) Maten var mumsig o mycket... Man vart proppmätt! Ingick två dricka till de, hann inte dricka upp den andra (hällde då i mig den) innan helrören kom in. Hm tror tillslut att det var 4 helrör vi dela på. Mina drinkar blev inte svagare kan jag inte påstå. Jag erkänner jag vart skitfull!
Fick igång dansgolvet också, o där stod jag o hanna o dansa i säkert en halvtimme själva. Hehe våra danser får Floorfiller att verka som ett dagis, eller vad säger du Hanna ;)
Sen var det karaoke dags. O visst står jag på scenen, dock stod där 5 pers till o skråla med i Vill ha dig. Jo det var väl den låten? Nån med bättre minne kan ju säga om jag har fel :P
Hm kan nog finnas med på en del bilder, var en fotograf som gick omkring o linslus som jag är haha
Sen drog vi till Platens, haha betala inte när jag gick in utan försvann ner när resten stod o förhandla...
Var skoj där också, dansa tror jag.. Hehe jagvet att jag hängde mycket på dansgolvet men jag kommer inte ihåg att jag dansa. Tvivlar dock på att jag stod still så jag tolkar det som att jag dansa! :)
Sanna o jag vi var så underbara som vi hade bestämt innan. O klara oss från män det skulle vi. Så vi höll på o rädda varandra hela kvällen!
Haha blev även räddad av Andreas, tack! Hehe jag vet att det hade varit lättare att säga till grabben men han fatta ju inte...

Sen blev det dags för grekhumor... Eller Sanna vad sägs om lite greksås? Rhodos Island hoho
Eller kanske en milkshake med greksmak... Haha, Sanna vi kommer garva åt de här sen ;)

Gjorde inte av med ett öre igår... Inte ens fyllekäket, den tvinga jag Kostas att betala haha... Sluta med matkrig inne på Hakepi. Jag var dock inte den skyldiga!

Ska på stan med Anne snart... Hon har själv sagt att idag blir det som att gå med en Zombie på stan. Antingen kommer jag grymta hela tiden när hon frågar om nåt e snyggt, eller så kommer jag be henne köpa första bästa så jag slipper se skiten mer... Haha inte va orolig Anne, mår inte så dåligt! Är mest väldigt seg!

Såg att jag skrev inatt i min blogg, men jag står absolut för det! Finns så mycket folk jag tycker om... O många utav dem var med igår Hanna, Fredrik, Jimmy, Sanna, Naman osv
Finns dock en del till jag tycker om som inte var där... :)

Vill du se skräckis med mig ikväll? Vågar inte själv...;)♥

Kommentarer
Postat av: hanna

Vi tycker om dej med linda! Undrar dock hur man gör nör man får ett sår på bakbenet? Har du bakben...coolt=)

2005-11-17 @ 17:52:35
Postat av: Hillevi

Hej tjejen. Tack för kommentaren. Jag lade till dig på min länklista, hoppas det är okej =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback