Jag passa inte in där...

Nu är jag riktigt arg på denna dator!!! Har skrivit en lång text TVÅ ggr o sen lyckats med att allt förvann... Gaaaaaaah arg arg arg!

Men iaf nu vet i fan om jag orkar skriva nåt långt. Får sammanfatta de jag nu försökt få fram de båda gångerna!

Jobbade på dan, kändes som väldigt länge sen men det gick snabbt så.. Sen skulle jag gå till banken, äntligen tagit tag i mig själv o planerat in de. Men nej då inte gick de för då ska man tydligen ha koll på att allt sånt stänger tidigare för att de är röd dag imorrn. Mycket störigt, får se när jag orkar ta tag i mig själv o gå dit nästa gång...

Sen träffa jag Anne o Johan, skulle åka på utflykt. Eller som de sa, åka o storhandla.. men jag skulle ju inte handla så mkt utan tyckte mer de va skoj att åka bil! Målet var Mantorp o Citygross. Vart där en gång innan, till förra nyåret. Iår kommer jag inte vara festfixare kan jag säga, iaf inte till en så stor fest med tre rättersmiddag!! Får se vad som händer detta nyåret :P

Men iaf tillbaka till Citygross, kom fram till att nästa gång jag åker dit ska jag ha 4 ungar o man! Fanns ju bara jätteförpackningar av allting.. va ska lilla jag köpa? En korv på 3 kilo? Eller köttfärs på 5?
Nej det bidde makaroner o bröd, fick räcka!

nej gott folk, nu ska jag till Runkbullen o kolla på Kalle o Chokladfabriken... Hemma sen, hörs då :P♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback