Jag och min vilda fantasi...

Idag har jag varit på riktigt bra humör... Va riktigt skoj att jobba :) Inte ens sura gäster kunde få mig på dåligt humör, tvärtom så var jag bara ännu trevligare. Det där med sura gäster är annars ett intressant ämne. Jag förstår inte vissa. Bara för att man undrar någonting så behöver man inte fråga det så det låter som jag har föröskt lura dem. Vill du ha något extra så kostar de faktiskt, inte välgörenhet jag sysslar med! O tyvärr så är just du inte den viktigaste gästen i mitt liv (försöker bara få dig att tro de;)), jag måste faktiskt ta hand om alla gäster. Bara för att du tränger dig så tänker jag inte släppa allt o komma springande, måste ju göra klart beställningen innan ju! O hur lång tid tog de? 1 minut... Kan du inte ge mig en minut så kan du få tjura på hur mycket du vill. Jag bryr mig inte!
Jag behandlar alla gäster med respekt så länge de behandlar mig med det... Gillar personer som är trevliga o effektiva. Har jag tid så står jag gärna o småpratar lite. Tanten med tomten till barnbarnet fick extra uppmärksamhet så det så! Okej ingen hänger kanske med i mina tankar om gästservice, men jag förstår mig själv iaf :)

Hehe förresten Hanna, klart jag har ett bakben. Har inte du? Att kläcka såna grejer tror jag ingen tycker är förvånande av folk jag känner.. Iställer för att säga bak på benet (eller vaden som kanske de flesta skulle säga) så förkortare jag ner det till bakbenet :P Eller renar som har vinterpäls, det blir vinterrenar de :) Hm kanske borde skriva en ny ordbok :P

Jag är lite likadan med historier, just därför jag ju kommer sist i Rappakalja. Just nu så skulle jag vilja att de tomma väskorna som ligger i trappuppgången betydde nåt skoj. Tyvärr ser väl sanningen ut så att brevbäraren eller nåt har lämnat dem. Ser ut som sådana. Men erkänn, hade de inte varot roliga om de hade innehållit knark eller nåt. Att de där väskorna var ett gömställe för knarklangning. Nån lägger knarket där o nån annan kommer dit o hämtar de.. Eller kanske en bomb? Hoho... Jag har vild fantasi :P

Idag är en speciell dag. Finns en mycket go tjej som fyller år! Lina, min vän, min tänkare, min peppare, min träningskompis, min underbara filosof! Tycker så mycket om dig... Hoppas du får en underbara dag. Grattis!!!! Firar dig nästa fredag :P

Lina & Jag myser i soffan!

Är hungrig o borde äta nåt... Får väl leta lite i skafferiet... Kunde inte mamsen bjudit på mat när vi gick runt på stan? Hehe iofs så har hon ju gjort det miljoner ggr innan, men ikväll hade det vart mums :)

Är så skönt att bara få ta det lite lugnt ikväll, haft nåt för mig varje kväll denna vecka. Inte kommit hem före
8-9 nån kväll.. Så idag ska jag bara ta hand om mig själv... Kanske just ägnar dig en extra tanke ;)

Dum spiro, spero♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback