Jag förstår att du är singel Linda...

Idag log världen mot mig.. Eller världen, folk från gårdagen log. O undrade hur jag mådde idag då.. dagen efter.. O visst allt va lite segt. Fick börja tidigare på mitt pass för Naman mådde inte så bra. O att stå i kassan gick ju sådär. Hjärnan hängde inte riktigt med, o sen lät jag nog som jag var halvdöv också. Svarade va på varannan fråga hehe. Men jag tyckte ju alla prata så tyst!

Gick bra att gå på stan iaf. Va ett tag sen jag gick runt där. Hm oj vilka kläder det finns. Upptäckte att de va så mkt guld, pärlor o sånt på allt. Jag e nog mer förtjust i lite enklare kläder... Aja va Anne som skulle handla så. O toppen hon hitta va faktiskt jättesnygg. Fast jag skulle nog valt den i svart iaf :P
Vi va o titta på underkläder också :) Är såå skoj, underkläder är nåt jag tycker om att shoppa. Fast idag vart jag lite besviken, fanns inte riktigt nåt jag hitta som jag föll för. Jag köpte bara ett tv-spel. Haha stackars killen som jobba där. Anne tyckte jag va jätteelak. Han fråga om jag hade medlemskort. Saken var den att jag tyckte han sa om jag hade minneskort. O jag kände att jag orkade inte börja diskutera de med honom o jag fatta inte varför han ville veta de. Så jag kläckte i med ett oförskämt VA.. Fast Anne sa att det lät som om jag tyckte han va dum i huvet som hade frågat mig de.. Hehe skämdes faktiskt lite för jag hade själv hört hur taskigt de lät, men jag va för seg i huvet för att orka säga nåt. Så jag låtsades som ingenting, men va istället överdrivet trevlig när jag betala o tackade för allt :)
Hehe fast kommentaren jag fick från henne efter va elak ju! Jag förstår att du är singel Linda om du beter dig sådär runt killarna.. uss tack för den! Fast iofs så sa hon ganska snabbt att hon bara skoja! Anne, mitt Moomintroll, min beskyddare hehe

Ne nu ska jag lämna denna personalfest för denna gång, festen som hade allt det en personalfest ska ha.. Mycket sprit, dans, intriger, fyllemess, vinglig gång osv

Kärlek och hosta går inte att dölja♥

ps gillar era kommentarer :P
ps 2 blev inte så mkt hotell här, vart bara Sanna som sov här.. Fast va meningen att de skulle va Naman också men han åkte hem istället.. svikare ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback