Inget mys innan dusch :P

Oj, jag är helt slut o klockan är bara halv fem. Är ju roligaste delen av dagen kvar ju. Är bara så trött o så har jag ont i min handled igen, hehe Hanna nu kan jag höra dig sucka o be mig ta det lugnt med den. Jag skaaaaa :)

Kom hem nyss o ska springa iväg om mindre än en timme, möta Fredrik vid tåget! Hm han o jag är ungefär lika bra på att komma i tid, men blir jobbigt om vi missar tåget... Har lyckats följa min plan någorlunda idag dock, har dock glömt bort en sak.. Äta! Hehe nu hör jag Annelie sucka... Jag ska försöka hinna med det också :)

Ska in i duschen, känner verkligen att jag har ett lager olja i ansiktet, isch.. Tur att ingen är här o vill mysa! Hehe hade inte blivit nåt mys innan jag fått mig en dusch ;)

Eddie har fått sin mat, presenten är fixad... Kom på vad de skulle bli, bara att de hinner inte komma förrän om ett par dagar. Aja Lina får ett kort som berättar om det. Måste hinna plocka ihop lite saker till.. Usch, är era mammor också så att de ger er lite pikar om att man har det lite stökigt? Snacka med Susanne o hon sa att hon skulle aldrig låta sin mamma komma hem till henne om hon inte var hemma.. Aja måste ju :)

Nej allihopa ha en trevlig helg va ni nu gör eller inte gör.. Hemma vid 1-2 inatt igen är det tänkt, kanske hörs då :) Förresten, hann inte med Systemet, så det blir en flaska vin.. Haha kommer nog bli bra det här!

Mysa?♥

Ps hoppas Sibel åker ut idag :P

Kommentarer
Postat av: Stargazer

Du fick som du ville, och jag som jag inte ville...
Nåja hoppas du får en trevlig kväll, ta det lugnt med vinet bara :)

2005-11-26 @ 00:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback