Hon dansar med månen...

Ah jag fick ett tips från Hanna om hur man kan lindra halsont, hm gurgla panodilbrus tror jag de va. Måste jag pröva. Jag vet att jag tjatar om mitt halsont, men jag tycker synd om mig när jag har det o då vill jag att alla andra också ska tycka synd om mig :)
För övrigt så hade jag o Hanna en mycket intressant konversation idag om sex. Haha, lite olika åsikter hade vi allt. Men det för väl inte så mycket, alla är vi olika o gillar olika saker :)
Bland annat satt vi o kolla på en smiley som hon skicka på msn, vi hade helt olika tolkningar på den. Sen skicka jag den till Anne o hon hade en helt annan teori om vad som försegick. Vill ni vara med o analysera den sig till mig så skickar jag den :P

Sen kollade vi på massa bilder från Halloween festen, o en del småfilmer som togs då. Tyvärr är de väldigt mörka o man märker att Lina är lite fullilull :P Några bilder blev dock bra.. Ego som jag är så sätter jag in en på mig själv :)

Fredrik(Mias pojkvän), Hanna, jag o Sara

Sitter o funderar på vad jag egentligen vill skriva mitt fördjupningsarbete om, usch känner inte att jag kommer på något spännande :( Brukar inte ha svårt att känna för nåt ämne som jag skulle vilja fördjupa mig i, men nu står det still. O sen vill jag ju inte lägga ner för mkt tid på det heller. Är bara på två poäng.
Slutade med att jag satt mig o börja läsa i en gammaldiktbok.

Jag har ett rum i mitt hjärta
Det är tomt
-Vill du flytta in?

Har suttit o sorterat en massa bilder på min dator. Då hittade jag en låt som är skriven till mig. Han som skrev den hade en speciell plats i mitt hjärta, o jag tror nog att jag hade en speciell plats i hans hjärta också. Är en fin låt, jag gillar den... Hon dansar med månen heter den, o handlar om mig :)
Tack för låten!

Ska jag gå o lägga mig lika tidigt idag? Får se om jag kan släppa mitt hjärta...

Känns som saker har förändrats... till de positiva, eller hoppas jag bara på de? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback