Home again...

Hehe, känns trevligt att vet att man är saknad för det var jag det vet jag :P

Har haft det jättebra, dock tröttsamt! Igår trodde jag allvarligt talat inte att jag skulle palla med det, satt o gäspa o hade mig. Men det var väldigt intressant om man inser verkligen hur viktigt det är med FS. Efter många timmar där så fick vi äntligen komma till hotellet, helt okej o sköna sängar!
Naman börjar de hela med att ta fel på handduken o mattan i badrummet o torkar sig på den, jaja han är ju inte så gammal ;) Enda vi gjorde igår var att åka in till stan o käka, sen hade vi köpt godis o lite så för att mumsa till Tarantinos avsnitt av CSI, planerna gick dock i stöpet eftersom både däcka en kvart senare o sov så sött hela natten! Iofs efter att bara sovit 3 timmar så kanske det är lugnt :P

Idag var det en annan kurs pre BMT, hm jag tyckte nog den var intressantare för den hade mer med management o göra det är intressantare enligt mig. Hehe iofs så hade vi lite problem att hitta tillbaka till kontoret idag, fast det skyller jag helt på killarna från Laxå, Jimmy som körde lite fel o Andreas som inte var tillräckligt bra kartläsare hehe... Mitt bidrag var att upptäcka Pågen-huset, iofs 2 minuter efter att alla andra redan gjort det :) 

Lite tråkigt att åka hem idag faktiskt, var ett skoj gäng! Iofs var det en kille som verkligen inte kunde förstå hur jag o Naman kunde dela rum utan att sätta på varandra. Höll på o tjata på Naman igår o så även idag..... Hahahaha men ärligt talat, Naman o jag hahahahahaha kan inte göra annat än att skratta åt det!

Oj seg resa hem idag.... Vänta 40 minuter i nkpg är drygt, då är man nära hem men ändå inte.. Men nu är jag hemme iaf :P

Oj är trött, kanske borde sova. Ska bli skönt med egen säng... Min säng är så underbar!

Imorrn ska det bli spännande, färg färg färg... haha vem vet hur jag ser ut imorrn kväll!

Lev livet vänner, o våga ta lite chanser... kanske kan löna sig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback