Hm är jag för oskyldig?

Imorse vakna jag o hade ont i sidan, hade sovit på en mus! Eddies leksaksmus alltså... Tänk inte ens tanken hörrni! Han har nog förkärlek för att vilja lägga sina leksaker i min säng när jag sover. Eller så lägger han dem i sin matskål eller så dränker han dem i vattnet. Hm undrar hur han tänker. Idag var han iaf gullig o lät mig sova, tack Eddie kunda jag behöva :)

Gick upp käka frukost o drog till träningen typ, kändes skönt. O handleden mår mkt bättre, bara vissa övningar jag känner av den :)

Hm, satt o läste en artikel över bloggar. Att det är flest att det kvinnliga könet som har dem o deras ämne oftast är sex. Kände mig genast lite udda, haha vet inte om jag nämnt sex alls faktiskt. Okej okej, jag kan höra er skratta. Jag inte talar sex, det är inte likamed-tecken mellan dem. Jag har inga problem att diskutera sex o sånt, för jag tycker att det är nåt naturligt! O kul att lära sig nya saker..

Haha så där gott folk, mitt första inlägg som innehåller lite sex?! Tycker ni jag är för oskyldig i min blogg? Berättar inga smaskigheter...?? Haha tycker ni verkligen jag borde de? Hm.. ;)

Duschdags gott folk, sen ner till the BK Lounge för lite papperarbete ♥

Kommentarer
Postat av: alex sin skäms...

...över sitt dåliga minne! ajdå vi skulle ju träna idag! oooops. en varning till mig. nu får ja passa mig i en månad så man inte blir avstängd... fääälåt för att ja är världens sämst tränings buddy! lovar att bättre mej efter mitt jobb byte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback