Helrör o biodejt!

Oj nu är helgen slut... Va fort det gick! O vad har jag egentligen gjort?? Hm jobbat tror jag blir svaret... Är faktiskt väldigt trött på maten där nu. Är intressant det där, äter så sällan där att jag faktiskt kan bli lite sugen nån gång även på min fritid. Men då när jag jobbar som jaggjort i helgen så försvinner suget totalt, då får jag nästan tvinga mig att äta bara för att jag måste få i mig nåt!
På onsdag är det fiiiiiiiieeeeeeeeeeeeesstt!! Ska bli så skoj. Våra jobbfester har inte bara en gång slutat med fylleslag o intressanta slut ;) Först två rätters middag, sen helrör o avsluta de hela med 2 för 1 på Platens, hehe kan det gå annat än bra?
Haha bara för att man bor i stan så har man redan blitt hotell, får väl se hur många som däckar här sen då ;)

Sen blev jag inbjuden till en biodejt idag, iofs av Sanna men men man får väl va nöjd med det lilla ;) O vi verka kunna ena oss om en film också, hoppas den går nu bara. Va lite lustiga tider på Sandrews. Hm iofs kan jag ju kolla upp det redan nu.. Men nej! Just den filmen vi vill se, Bröderna Grimm går inte på tisdag. Mycket dumt! Hm får ta nån annan film då...

Hm denna vecka är relativt lugn, förutom på kvällarna.. Har nåt varje kväll! Aja är ganska skojiga saker iofs :)

Hehe snacka precis med min kusin, en av dera hundar ska ha ungar! Det roliga är att de har ingen aning hur det gick till... Hm vad har Senni vart iväg p för sexäventyr??

Fars dag idag.. en dag som för mig aldrig haft nån betydelse. Vore det inte för alla affärers reklam om det skulle jag nog inte ens veta att de va just den dagen... Ta hand om era pappor!

Kiss and make up?♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback