Halleluja och fyllebilder.. vilken morgon!

Ojojoj.. jag skämtar faktiskt inte med er när jag vakna av ett halleluja! Hade ställt klockan på 10, men vaknade med ett ryck för 5 minuter sen... Av vadå? Joo halleluja rop.. Ojsan!!
Vem orkar sitta o va frälst en lördagsmorgon?? Hm nån so va ute igår o ångrar nåt? ;)

Ne jag har bråttom, ska va på jobbet snart... O måste sätta upp håret. Orka inte tvätta de, o det känns lite skitsamma eftersom jag ska tillbringa min dag i olja känns det som!

Satt o läste söta Sannas blogg... hehe jag kan bara hålla med dig! Onsdagen o vår burgarfamilj är grym :)

Gick in på
www.agatan.se o såg att det kommit upp en massa bilder från i lördags... Hahaha som jag misstänkte jag är med på mååååånga! Vissa bättre än andra kan jag väl säga :P

 Vem tjejen längst till vänster är har jag ingen aning :) Annars är det Anna, Hanna o jag då!

O Sanna en lapdance är alltid trevligt... Hehe jag fick reda på igår att jag tydligen också delat ut såna:P

Förvinn inte... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback