Hålfri...

Ojojoj... Jag o mina sena ankomster, kom nästan försent till tandläkaren idag också! Men hade precis hängt av mig jackan när mitt namn ropades upp. Fick lägga mig i stolen, känns alltid som man ska ramla bakåt. O sen gillar jag inte när de ska ta röntgenbilderna, ajaj gör ju ont i sidorna ju!
Men jag hade inga hål o fick höra att tandtråd är så bra, samma som vanligt ju! :)
Jaja nu är de avklarat för två år framåt igen då!

Sen var jag på jobbet en sväng o fixade sista med pappersarbetet, träffa Hanna en sväng sen o käka lite lunch. O diskutera intressanta grejer :P

Haha bara så ni vet så ligger min mobil nere lite, byter lite abonemang o har mig. Men jag finns på hemtelefonen eller så får ni väl skicka ett mail eller nåt :P Haha ett tag var de lättaste sättet att få tag på mig, var just genom att skicka ett mail .) Iaf om du frågar Lina E...
Ska iofs jobba hela helgen så...

Jobba på kvällen då också, oj nej nu glömde jag mitt vin där igen! Hm får hämta det imorrn, annars dricker väl Kostas upp det eller nåt!

En vän, just nu så vet jag faktiskt inte vad jag såg i vår starka vänskap... Är det du som har förändrats eller är det jag? Men just nu så är vi båda två minuspoler som absolut inte går ihop! Kom inte med anklagelser innan du vet fakta, sånt ställer jag inte upp på! O tyvärr, allt blir inte alltid som man vill.. Sluta tänk på bara dig själv!

Ska jag tänka NÄR eller OM? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback