Föredrar vanlig massage..

Fredag :)
Ahh härligt! Många reagerar nog på att jag gillar helger, just eftersom jag lever de liv jag lever. Kan ju själv välja lite själv när jag vill plugga o så. Samma sak med jobbet. Jobbar ju ofta helger o så.. Men fredagen är ändå en speciell dag :) O jag tror många håller med mig...

Ska iväg o jobba snart. Tagit lite extra tider.. Ni får hjälpa mig påminna mig att jag måste ringa syrran. Kommer ju alltid på sånt så sent. Tyvärr kan man inte ringa syrran vid 23 för då sussar hon så sött. Hehe hon o jag är inte lika med våra sömnvanor, iofs kanske de också beror på att jag inte jobbar hela dagarna o har tre ungar menmen.. Hehe men våra olika vanor leder ofta till att lättaste sättet att få tag på varandra är ett mail :)

Mamsen som väckte mig imorse, iofs 1 minut innan klockan skulle ringa så hon är förlåten :) Då hade iofs Eddie föröskt väcka mig ett tag vid 8, men jag hade lyckats ignorera honom. Ajaj säger jag bara om hans metoder.. Han springer omkring i sängen o sen tar han spjärn mot mig o hoppas runt. Gör skitont, han börjar ju bli riktigt stor nu.. O helst när han springer runt på ens mage.. Ingen skön massage säger jag bara! Tur att man fortfarande var halvt om halvt i drömmarnas värld :)

Ne nu måste jag fixa mig iordning... Ska inte komma sent. Undra om jag får träffa nån utav alla nya som börjat. Skulle va skoj!

Hehe bara så ni vet så hade jag härliga drömmar inatt... Sen drömde jag iofs också att Hanna logga in på msn kl 10, o det var konstigt eftersom hon satt på en tenta då! Där sitter hon nu. Hoppas det går grymt sötnos!! Imorrn leker vi nåt skoj okej?!

Jag ger inte upp...♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback