Filtkompis sökes ;)

Min energi nivå är på topp! Ahhhhhhh :P

Kan ju börja med o säga att nu funkar mobilen igen. Blir så trött på sånt där. De säger att de ska fixa de med automatik, men görs de? Nope. Så när jag sen ringde dom så fixade de på 5 minuter.. SUCK!!
Men men nu funkar den iaf... Så nu kan jag skicka fyllemess igen haha...;)

Kommer precis hem från bio med Sanna o Alex. Första gången jag träffa Alex ordentligt, verkar va en skoj filur! :) Vi såg Om Sara, hm intressant film. Hoppas inte jag kommer bli så bara, men de va intressant de där med skillanden mellan kärleken o tryggheten. Känns lite som mitt dilemma ibland...
Gilla bio!

Blev inga pannkakor idag heller :( Gick ju då ner o handla, fick äntligen mina kanelbullar :P Orka iofs bara äta en o idag hade jag inte samma sug efter bullar, oboy o filt...
Men såklart glömmer jag att köpa ägg, jag o mitt närminne! Hm får väl se om jag hinner med dom imorrn, tvivlar tyvärr.. Kommer nog bli en jäktande dag imorrn! Iaf på eftermiddagen o framåt.

Kommer bli skoj imorrn.. Haha Sanna du o jag mot världen ;) Snygga, sexiga singlar de e vi de hahahaha. Nä skämt o sido, kommer nog bli skoj om inte annat!

Kan ju då uppdatera er om min kusins hund Senni. De upptäckte då i söndags på dagen att hon skulle ha valpar (Fick ju då ett påpekande av ordpolisen Anne att det heter valpar o inte ungar när de kommer till hundar, så nu får jag väl skriva valpar då:P). O på måndagsmorgonen så fanns där sex små miniSennis! Det gick snabbt haha







Badade Eddie förut... Haha måste fixa ett kort på honom när han precis är nybadad... Han ser inte så vacker ut då!

Inte försvinna från mig nu!♥

ps gillar era kommentarer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback