En tävling...

Det där att ringa o väcka mig har blivit en tävling i min bekantskapskrets! Främst bland Anne o Hanna. Tävlingen går lite ut på att vara den som ringer först men inte väcka mig. Eller väcks jag så är det bara en bonus. Igår ringde Hanna o hennes första fråga var "Vann jag?" o idag ringde Anne o fråga samma sak. Men tjii  fick båda för jag var redan vaken. Skumt det där, somna väl vid 3 inatt, men vakna vid 9 iaf. Brukar vakna då, eller senast kvart i 10 iaf för då ringer klockan.
Idag vakna jag för jag drömde.. Hm fanns kanske en mening i drömmen men vet inte hur jag ska tolka de... Hoppas den betyder det jag vill :P
I nästa stund fick jag mig iofs en box i ögat av Eddie, hm det var inte så skönt!

Ska ner till jobbet nu, men det regnar inte skoj ju! Ska iofs bara sitta på kontoret, är ganska soft! Ska bara ta tag i mig själv o duscha o sånt. Okej, jag gör det... snart... Jag ska bara ;)

Hm måste ta tag o fixa lite med min outfit till på lördag, har iofs ganska klart ska bara dekorera den lite, hehe blir det som jag vill kommer det bli finfint! Hm kanske borde öva på sminkningen lite, får göra det ikväll kan bli lite för mkt för att gå ut med det nu ;)

"Last night love entered my dreams... and then it was morning" ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback