Dumma datorer borde skjutas :P

Dumma datorer som ska gå sönder!! Usch va trist, helt lonely blir jag ;) Aja fixa det snart hörru :)

Kommer precis från skolan, var ju en lång föreläsning idag, hela tre timmar. Okej låter kanske inte så jobbigt, men klockan åtta på kvällen är man bara deg i huvet. Vad ska man då däga för vettigt om prostitution som idag då ?! Intressant dock...
Va tror ni om ett fördjupningsarbete om sexleksakspartyn?! Kan blir nåt hehe, lutar åt att de blir det iaf, det eller travestis.

Hm nu har jag kattsand i hela badrummet, tack Eddie va mysigt! Precis va jag va sugen på, att dammsuga badrummet.. hm.. Förresten är Eddie ibland mer som en hund i sitt beteende än en katt!

Oj nu i dessa tider så börjar nyår komma upp, vad händer, vilka ska umgås, vad ska göras o så vidare... Iår finns inte så mycket planer än, vi vet bara att vi inte ska försöka få ihop en tre rätters middag till 25 personer, va gaaaanska jobbigt förra året! O juldagen blir det nog inget festande, det är en dag som mina vänner inte festar på :) Är för mycket folk!
Tillbaka till nyåret just nu, hm planerna består just nu av mig o ett par. Ev ett annat par.. usch vill jag inte va! Såna stunder man vill va paris själv...

Vill ha lite pengar då, isf ska jag åka ner o hälsa på Sannis någon gång under julen... Skoj, men vi får väl se hur det blir med det. Kommer ha asmycket med skolan just då, fördjupningsarbete och sen en salstenta i juridik!

Hm är sugen på godis! Men jag har myskläder på mig o orkar inte gå ut.. hehe fördelen med att va lite lat ;)

Dagens tips: håll inte i en katt naken nära en vattenkran.. Eller med linne för den delen! O helst inte om kattens klor borde klippas! Aj aj säger man då...

I want you to want me... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback