Dubbla täcken ikväll? ;)

Ojoj... Varför gör jag så här mot mig själv? Ska hinna med 1000 saker på noll tid? Ska ju då till Lina P imorrn, eller vi ska till hennes gamla hemtrakter, Norrköping! Bowling o lite dricka står på planeringen, låter ju inte allt för ansträngande nej... OM , där kom det, det hemska OM:et!
Om det då inte vore så att jag ska jobba på dan, måste hinna städa innan eftersom mamma ska hänga hemma hos mig o leka med Eddie och om jag hade hunnit köpa födelsedagspresenten.

Men jag har en plan, vakna tidigt (hm, hur ska det gå när jag jämt är så morgontrött?), diska o slänga in saker i garderoben (får ta tag i skiten senare...), ut på stan o leta present, börja jobba kl 12 fråm till 16 då (skulle eg jobbat till 17, men söta Sanna ställde upp o börja en timme tidigare), sedan skynda sig hem, duscha, byta kläder (vad jag nu ska ha på mig eftersom allt jag äger typ ligger i tvättkorgen, springa ner till tåget o ta det kl 17.39... My deadline:)

Vad tror ni vänner? Låter det som en plan? Tror ni den kommer funka? Kanske dör på kuppen, men den måste funka... Får väl försöka hinna andas på lördagskvällen, eftersom jag jobbar hela lördagen. Tänkte försöka ta det lugnt på lördagen. Lite soft med Sanna kanske? Eller vad säger du? :)

Just nu sitter jag dock o är ganska nöjd, jag har nämligen en delicatoboll i handen :) En av mina mumsigheter i livet.. Hehe ge mig en delicatoboll eller stek lite pannkakor då blir jag nöjd! Hehe fick höra att jag var billig, när det kommer att bli nöjd! Kan nog stämma, jag gillar omtanken mer än saken. Jag får hellre en röd ros med kärlek, än ett helt fång bara för att... Tänk på de ;)

Förkylningen börjar släppa tror jag, har inte haft ont i halsen. Bara snorig nu... O visst är jag fortfarande trött, men jag fryser inte iaf.

Tack förresten, en natt denna vecka behövde jag inte sova med dubbla täcken ;)

Oj glömde nästan nämna bion, Harry P då. Vi vart ett litet gäng på fem personer, haha inte jämna par alltså ;) Fredrik, Elin, Jimmy , Hanna o jag. Tror alla de andra hade läst böckerna, utom jag då. Så för mig var allt nytt. Men var de tvungen att lägga in en "haj" i det hela.. Skrämde ju skiten ur hajrädda mig ju :P
Men jag gilla filmen, liiite läskig dock ibland.

Hm ska jag ta o sova lite? Njae inte riktigt än, sitter faktiskt o fundelurar på om jag inte ska diska redan ikväll. Kommer nog uppskatta det imorgonbitti :) Nån som vill hjälpa till?

Tycker du också kvällarna varit underbara? Ska vi möta morgondagen ihop?♥

PS dock mycket att göra känner jag att min energinivå är på väg tillbaka! Beror på mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback