Dagens I -landsproblem

Ojoj, vilken lagomkväll det blev... Kände att det alternativet jag valde var det bästa!

Blev ju då sushi (provade vegetariska denna gång o måste säga att jag föredrog dem...), Star Wars 3an o godis. Vart ingen yoga, hehe vi va för lata :P
Hanna o jag skulle då kolla på Star Wars, ingen hade sett den innan o nu var det ett tag sen vi såg 1an o
2an. Vi kom fram till att vi inte är några experter. Folk som kan filmerna skulle nog skämas när de hörde våra diskussioner.. Men mot slutet av filmen så började vi hänga med på vilka som var vilka. O japp, nu är jag sugen på att se 4an igen. Dock måste jag nog erkänna att utav alla de här "du måste sätt"-filmer, så gillar jag nog Sagan om Ringen mer än Star Wars...
Hm vad finns det mer för filmer man måste ha sett?

O förresten, vem utav er har snott min fjärrkontroll? Kan inte hitta den.. O frågan är om Eddie kan ha gömt den.. Inte för att de kom nåt på tvn, men nu måste jag ju gå ända fram till tvn om jag skulle vilja sätta på den eller byta kanal.. Jobbigt ju ;) Hehe dagens I -landsproblem ;)

Alfons är en intressant kissemiss.. Haha låg o garva så jag nästan fick ont i magen när Hanna skulle leka med honom. Vilken lekkräsen katt de va. Hanna va tvungen att va galen för att han skulle nappa. Hehe annat med Eddie det...

Åh nu sitter jag här även ikväll o undrar varför jag erbjöd mig att jobba imorrn, var ju onödigt... Hm kom på lite försent att jag skulle ju gått på bio me Mamsen. Får ringa t henne o kolla om hon kan senare.

Är man ute o festar ikväll? Ne nu ska jag nog sova tror jag...

Du måste vara trött i benen...
???
Du har sprungit omkring i min hjärna hela dagen ♥

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Man måste ha sätt alla 80tals rullar.. Dirty Dancing, Flash dance, grease, bodyguard ja du fattar =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback