Alla buar åt Alex ;)

Hehe ja Alex skäms på dig! Som bara skiter i din träningsbuddy o sover istället! Buuuuu på dig Slappstjärt ;)

Eddie är för rolig, förstår inte varför han ska lägga sina leksaker i matskålen. Ligger alltid nån boll eller mus där, ja men då vet man vart de ligger iaf! Ni får komma o leka med Eddie nån dag, hans nya favvolek är att springa o hämta sin leksak. Väldigt enkelt för en själv, man slänger iväg den o han springer o hämtar den lämnar den i ens hand o så slänger man iväg den igen.. Skön lek ju, man behöver själv inte anstränga sig så mkt :) Köpte förresten en ny mus t Eddie igår som han fick idag, han diggar sin nya bästis stenhårt! Så även den fick ligga i matskålen ett tag...

Annes nya projekt: Komma på vad min blivande man ska heta... Senaste är Mårten, innan var det Jörgen. Hehe vet inte vad hon får namnen ifrån, men jag vet inte om jag kommer följa hennes råd :P Kan bli lite jobbigt om jag redan pga namnet måste skita i killen. Finns ju så mkt annat på killarna som är fel ;)

Uss, ska till tandläkaren imorrn. Jag är inte så rädd av mig, men jag gillar det inte... Gillar inte när de pillar bland tänderna med sin metallkrok... gaaaaah. Vill inte.. Men nu har jag iaf dubbelkollat datumet, förra ggn kom jag ju dagen efter! Dumt eftersom jag fick betala för det iaf...

Hehe fick lite respons på mitt "sexinslag", att det kunde jag gärna fortsätta med o bli lite smaskigare.. haha vi får väl se hur det bli rmed det:P

Hur är en puss pussig?♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback