Vill ha en drink just nu!

Jag är hungrig! Mitt kylskåp är verkligen tomt,skulle ju handlat idag men hann inte. Satt där i godan ro o hade flera timmar innan jag skulle börja jobba. Då ringer Sanna o undrar om jag inte kan komma o möta dem vid bussen o hjälpa dem bära en massa saker. Usch avskyr verkligen att behöva fixa mig iordning på 5 minuter. När hon ringde hade jag precis bestämt att jag skulle in i duschen.. gah då vill jag inte höra, kom om 10 minuter!

Men jag kom iväg, då ringde hon o sa att de fixat sig! Jag gick dit iaf, bor ju hur nära som helst! tar typ 5 minuter o gå dit, trevligt :) Skitschysst lägenhet, blir lite avis på att ha de ytorna. Jag vill flytta till större...

Hängde i kollektivet ungefär fram till jag skulle jobba. När jag kom till jobbet insåg jag att de va jag som fick ta board, sådär bra med tanke på mina handleder.. Men men, började lära upp Daniel så det gick helt okej. Efter jobbet vart jag kvar ett tag, satte upp juldekorationerna. Hm jaa ni, vart la sådär... Men nu sitter de uppe o än en gång var det jag som fick göra det för att det skulle bli gjort!

Ibland kan jag drömma om ett annat jobb, ett "riktigt" jobb... Skita i o plugga o få normalt med pengar. Har börjat tröttna på att leva på existensminimum. Man märker alltid att de som jobbar heltid alltid har mer pengar, inte för att pengar är allt här i livet... Jag klarar mig ju iaf, är inte alla som gör...

Nu har jag ätit lite iaf, makaroner mums! O det vart över så imorrn blir det stekta makaroner :P

Imorrn vart helt plötsligt uppbokat totalt, träna, tvätta, IKEA m Naman o sen middag hos Johan o Anne. Ska köpa stolar på IKEA, kan behövas. SÅ slipper Anne alltid ta med sig hit, har tre just nu! O sen kom jag på att de kan behövas en del till på måndag. Kan bli en del folk! Skoj :)

Förresten vad tycker ni Sannas, Alexs o Nattas kollektiv ska heta? Hehe Lösa förbindelser?

Good to have you back :P♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback