Vart träffas man egentligen?

Ne Linda nu får du nog ta tag i ditt liv lite, kan ju inte se ut så att du går o lägger dig när vissa snart ska vakna o gå upp när folk ska äta lunch :)

Idag gjorde jag inte mycket vettig fram till jag skulle till jobbet, hehe jag jobbar 4 timmar typ o är helt förstörd. Då har man det ganska slappt hehe

Eddie ligger på mig nu o sover, hehe jag e en skön säng jag. Fast är ju inte så härligt när han gäspar mig i ansiktet, hans andedräkt är inte den bästa! Hm kan de inte lägga in nån mint eller nåt i maten?

Hm har kommit på en grej, folk träffas ganska ofta via nätet nu för tiden.. Satt o snacka me Kashal o hon o hennes kille träffades så, hon sa att de flesta av hennes killar har hon faktiskt träffat genom nätet. Och A o J träffades ju också via nätet, fast de först vart kompisa då.. men nu e d förlovade. Kan ge fler exempel...

Hm hur har andra i min bekantskapskrets träffats? Jobbet har vi två faktiskt, på fest.. Hm nu kommer jag inte på några fler ställen... Vad är mest vanligt hos er?

Min morgondag vart helt plötsligt väldigt uppbokad. Lunch me Sandra (görlänge sen jag träffa henne ju!), Tornby med Naman (handla grejer t KK-helgen), dekorera lite på jobbet, träffa Fredrik o käka  o sen e d bion då! Sorry Naman men vi struntar i att du vill byta dag för vi vill gå imorrn :)

Idag gjorde jag en grej... Kommer säkert inte bli så, så jag behöver inte ta ställning. Men jag är fakstiskt lite stolt att jag gjorde det. Ett steg på vägen kanske? Aja får se hur det blir...Men en del av mig hoppas faktiskt! Riktigt mycket...

.....Du har vunnit och förlorat, du har sett dig själv i spegeln
Du har vaknat i fel säng, du har varit kär
Och framtiden väntade som en farlig gåta
Man har bråttom dit, sen är man där
I en stad som får en att bli större än man är
Men i en ålder som sätter allt på jorden
Jag trodde att jag visste vem jag var och vad jag ville
Men nu skulle jag inte välja dom orden....

"Där elden falnar (men fortfarande glöder)  Winnerbäck"

Nu är jag lugn...♥

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Jag coh Claes träffades på nätet och jag vet fler. Fest brukar inte vara att bra ställe att träffa folk har jag märkt. Min erfarenhet är att såna killar inte är så seriösa eller så håller det bara inte..

Postat av: Moomin

Genom vänner o bekanta brukar väl vara vanligt oxå? iofs kanske det oftast blir på fest men kanske liiite mer genomtänkt då, att dom bjudit nån som dom hoppas man ska tycka är trevlig...

2005-12-16 @ 09:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback