Vågar du?

Vakna o va väldigt trött! Kanske inte så konstigt... Skulle ju sova tidigt, men de sket sig.. Värre än vanligt faktiskt! Men jag kom upp då o knalla iväg, sen som vanligt hehe

Jobba av mina tider, iofs så hade jag ingen plats utan byte runt lite.. Ett tag va jag kyl- o frysrums engagerad... Hehe som tur va så var det inget  vi kunde göra själva. E lite pinsamt om de typ vore att bara byta en säkring så va de lugnt sen. Va iofs en säkring som gått också:P

Ska iväg o jobba vi 20 igen... Hoppa in som vanligt när jag egentligen inte tänkt o göra nåt! Aja är bara fram t 24 så jag behöver inte jobba hela natten iaf.

Verkar som att det kan väljas mellan att vara två till på lördagsnätterna eller ha en vakt, får se vilket e blir.. vet inte vilket jag tycker. Men jag jobbar ju inte så mkt natt... kanske aldrig mer..

Varför ska vissa grejer som känns så rätt, kanske va så fel?

Hihi vågar du efter några glas?♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback