Utan trosor inget bra...

Inatt sov jag så gott! Känner mig ganska utvilad nu också. Jag gillar att jag somnar när jag lägger huvudet på kudden, hemskt att ligga och vända o vrida sig. Drömde intressant inatt, jag drömde om kondomer. Tyvärr kommer jag inte ihåg exakt vad jag drömde om dom, men dom var där vet jag. Hm någon som är bra på att tyda drömmar :P

Tvättstuga snart, o det var verkligen i rätta tider. Tvättpåsen är full och jag ligger i läget att få gå utan trosor, inte bra... Är inget kul o tvätta, eller det är inga problem när man väl är där nere. Är bara det att man måste springa upp och ner med jämna mellanrum o egentligen är den effektiva tiden ganska dålig. Sen måste jag väl erkänna att även här tycker jag att mina trappor är jobbiga (brukar mest vara andra som klagar på dem...), men att på ett par timmar springa upp och ner typ 10 ggr det tär även på den bästa ;)
Hinner tyvärr inte med all tvätt, Naman ville träffas tidigare än vad jag trodde och åka till IKEA. Bara jag får lite trosor o kläder så får jag spara handdukarna o lakana till en annan gång, hm kanske borde ta en tid redan nästa vecka... Har ju tid på dagarna, passa på.

Igår gick jag tillbaka till när man var ung, när man skulle rita o skriva saker på sin egen kropp. Haha kom på mig själv att göra det.. Vad jag rita o vad jag skrev det blir dagens lilla hemlis :) Hehe ni får väl försöka hitta de ;)

Fick nåt ryck igår o börja städa, men jag gjorde inte hela lägenheten. Själva rummet är kvar, men det tar jag idag tänkte jag. Moppade och hade mig också. Dammsugaren är Eddie lite rädd för men moppen är desto roligare, den vill man gärna hoppa på när matte moppar. Vadå ivägen??!
Vet inte vad det är med mig mest just nu är jag inne i en period när jag känner att det är ganska skoj o städa o fixa. Typ få grejer snyggt, hoppas det håller i sig tills allt är klart:)

Någon som har nåt bra tips på hur man snabbt tar bort ketchup på en matta? Råkade hamna lite där igår... Fast jag kanske fick bort det mesta :)

Okej, julen finns över mig.. Inte julklappsköpen dock men själva julen! Kan känna mysstämningen över mig iaf.

Shit min syrra ringde igår, haha jag måste vara världens sämsta lillsyrra på att höra av mig, eller vi är ganska dåliga båda två... Skulle ringa tillbaka till henne igår hade jag tänkt men glömde då de. Hallå ni får påminna mig har jag ju sagt!

Vill ha dig i mörkret hos mig ;)♥

Ps tack Eddie, han la sig precis i mitt knä o börja tvätta pung...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback