Uppmärksamhet igår? Jomenvisst!

Okej nu är jag hemma igen efter att hämtat Eddie o vart på stan med mamma. Var riktigt riktigt jobbigt att gå upp i morse, blandning av trötthet o bakishet. Men efter lite oboy så mådde jag betydligt bättre. iofs så fick jag lite pikar från mamsen om att jag va blek som ett spöke o inte såg så pigg ut. Aja även bleka spöken kan göra stan ;)

Igår var en mycket intressant kväll, var ju då först hos Lösa förbindelser. Kinky lussefest o utklädnaden var mkt varierad. Många porriga tomtar, kinkiga tärnor o lusselinnen me string under :P
Festen va skoj, o PM gjorde nog inte bort säg allt för mkt ;) Inget däckande av mig men de fanns ju andra ;)

Var ju inte alls meningen att vi skulle gå ut, men helt plötsligt får Sanna o jag för oss det.. Hahaha vi måste sett lite roliga ut i våra kinkykläder. Sanna i sin kjol o magkorta tröja med änglavingar o jag med svart minikjol o linne med väldigt synliga strumpeband o bh under haha.. O så får man inte glömma min lilla tomteluva på diademet...

Har aldrig fått så mkt uppmärksamhet som vi fick igår o jeeezezzz! Först va Sanna hungrig så hon drog en baguette på bk. Blev vi uppraggade av ett gäng killar på typ 18-19, vi bestämde va de skulle äta.. Sen va de en skum gubbe som kom o satte sig vid oss. Han hette gunnar o ville ha en kram, de ville inte jag... Sen drog vi t platens. Där fick vi ganska mkt blickar, fick tom en vakt som stötte på oss. Okända människor tog kort på oss, peka o gav o tummen upp haha. Kom fram flera o skulle snacka, en undra om vi va på möhippa... Va kvar ända till stängning, sen skulle vi dra o käka tänkte vi.. Fast kom på att vi inte ville de, var det ett grabbgäng från nån annan stad som tyckte vi skulle hänga med till BK o käka, vi bara garva men följde med. Men när vi såg kön så sket vi i det o lämna grabbgänget. Då träffa vi på en som alltid handlar av Sanna när hon jobbar natt o han ville ha hennes nummer, vi gav numret t jobbet o sa att han skulle ringa eftersom hon bor i ett kollektiv. Hahaha han gjorde det där o fick snacka me Susanne.. Va riktigt skoj!!

Vi drog ut o skulle hem till mig, mötte vi ännu ett killgäng som ville ha kort på oss haha... Såg vi så annorlunda ut? O sen blev gag uppraggad av en tant som tyckte min mössa va så söt.. Sen ville hon ha en kram o prata en massa. Jag sprang därifrån! O så träffa vi några kog vetare som jag börja diskutera fyllekäksställen på. Ansåg inte att nån av husvagnarna på torget var de bästa!

Kom hem o satte mig vid datorn, hm vad har jag sagt om att göra de när man e lite rund under fötterna? Iinte de bästa... Gick t sängen o somna innan huvet landat på kudden, upptäckte på morgonen att jag glömt låsa dörren oj då!

Va tvungen att gå upp hyffsat efter som jag skulle va hos mamma senast 12. Vi gick runt på stan lite o sen va o käka på Ming. Mums, men nu rullar jag fram :P

Funderar på att ta ett skumbad...

Leka?♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback