Uppesittarnatt!

Japp då sitter vi här Hanna o jag o kämpar mot sömnen...
Betygen är satta ♣ som lägst o ♣♣♣♣♣ som högst.

Filmer vi sett:

Ett hål i mitt hjärta kl 19.30-2100

Vi tycker tyvärr inte att budskapet går fram som Moodysson nog tänk, man förstår att han vill förmedla något men inte vad. Känns lite som om n har vi sett den, men tur att vi slipper se den igen


Team America kl 2100-22.45

Här går budskapet/ironin bättre fram. Dockorna stod en dock upp i halsen då o då, kan iofs ha o göra med att tröttheten började smyga sig på litegrann. Bra musik!
♣♣♣

COLA PAUS!

Monster kl 2300-0040

Nu börjar värsta tröttheten släppa för tillfället. Bästa filmen hittills, vi förstår verkligen Oskarvinsten!
♣♣♣♣

FIKA PAUS!

Sin City kl 0100-0300

Mycket snygg film. Ibland upplevdes den som rörig och lite "hoppig", kanske hade o göra med klockans sena timme?
Hanna ♣♣♣♣
Linda ♣♣♣

Star Wars episod 4 kl 0300-0500

Star Wars är alltid Star Wars. Segeheten började verkligen märkas nu och koncentration var inte på topp hela tiden, hos mig tom som sömryckningar men Hanna höl mig vaken. Betygen skilde sig lite mellan oss även här.
Hanna ♣♣♣
Jag♣♣♣♣

Efter denna film gav vi upp med filmer, var en till Star Wars film som var på agendan men vi kände att nej nu fick det va nog. Vi har fortfarande många filmer kvar som vi vill se så en liknande kväll kommer det nog bli inom kort. Om någon är sugen på at joina oss är det bara och hojta till.

Ikväll är jag inte så upptagen...

Ps Eddie tyckte Star Wars var bäst, var enda filmen som han kollade på ganska länge. De andra sov eller busa han igenom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback