Stockholmsnatten fick se upp!

Har kidnappat en dator här uppe i Stockholm... Folk ligger lite överallt o är bakis. Ungarna är iväg o ska köpa smällare, så frullen som brorsan sa blir när de kommer hem. Själv går jag omkring i täcket, älskar det. Kan inte påstå att jag är så bakis, fast det dracks en del igår... Men det är gott med tuggummi.

Vad skoj vi hade igår, var första gången jag festar med både syrran o brorsan samtidigt. Hehe också intressant att gå ut med fyra pers som alla passerat 30. :)
Först käka vi då på la Camera, urmumsig mat och vin. Alltid lika skoj att sitta med släkten o berätta vad jag gjort sen sist o vad man pluggar. Eftersom jag är den yngsta av de vuxna (4 pluttisar) så får man svara på sånt vad man ska göra i livet o så... Resten är ju äldre o har familj o barn. Hehe tills nästa familjemiddag får jag skaffa mig några ungar, har väl 1-2 år på mig :D
När själva middagen va slut efter tre timmar så drog ungarna o "de äldre" hem... Kvar vart syster yster, storebror, carmen o abbe. Vi satte oss i baren o tog lite drinkar. Skitschysst bar la Camera har förresten, prova verkligen den när ni är i Stockholm nästa gång! Bestämde oss för att dra vidare o gick iväg i Stockholmsnatten. Blött och dant var det på gatorna. Hade tänkt och gå till Moon Bar (eller va det Blue Moon?) men det var stängt. Karlsson & Co va nästa stopp, men där var vakten dum i huvet! Så vi gick inpå Kicki's. Va skoj vi hade!!!
Röjde järnet på dansgolvet kan jag säga, fick lite komplimanger om min snygga dansstil haha :D
Mina syskon o deras respektive är coola!!!

Ne man kanske skulle försöka få på sig lite kläder och sånt, hm eller inte...

Miss U 2... ♥

Ps tåget vart det inga problem med, var så i tid! Hoppas tåget hem ikväll är lika snällt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback