Ska jag?

Hihi igår berätta en person att jag ingått i en dröm, mycket trevligt ;)

Okej blev ganska sent igår också, men inte så sent ändå... Men i morse/förmiddags sov jag som bara den.. Imorse hann dock inte Eddie väcka mig, utan Naman som ringde o va sjuk. Kände att jag dock inte ville jobba, men kanske kunde börja tidigare. SKulle ju egentligen börjat 16.30.
Gick sen ner t jobbet vid 14 o skulle fixa med det där jädra schemat, är så trött på de.. För de finns helt enkelt inte tillräckligt med personal!
Jobbade sen då istället för Naman o sen mitt egna pass, då får jag reda på att han mår bättre o åkt till IKEA. Tyckte jag var respektlöst, när både jag o Fredrik kommit in för att jobba för att han va sjuk. Visst att han mådde bättre, men jag hade egentligen inte tid att komma in tidigare. Hade saker jag borde hunnit göra... men jaja.. jag är inte långsint av mig, men lite sur blev jag faktiskt!

Funderar lite på om jag skulle ta ett extra pass nästa lördag, har inget planerat o de fattas folk. Skulle vara dag o natt, dagen har jag inte problem med o jag har inga problem att jobba för att de e natt.. Men jag vet faktiskt inte om jag orkar bearbeta allt jag kände förra lördagsnatten jag jobbade. Är ju inte säkert att nåt händer, men jag får en lustig obehaglig känsla i magen när jag tänker att jag skulle ta nattpasset. Måste verkligen fundera igenom om jag kan jobba då... Samtidigt jag borde utsätta mig för det igen o se att de inte är så hemskt... Men ändå.. Fy faan för den kvällen..

Efter jobbet var det ost- o vinkväll med Sanna o Lina. Denna gång var även Sannas kompis Tina med. Var så trevligt, avslappnat o skönt! Bara snacka o ha det bra... :)
Hoppas verkligen våran grej att föröska ha det en gång i månden ungefär håller!

Now I believe again...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback