Sa alkoholen för mycket?

Oj jag var nog fullare igår än vad jag trodde.. Hm datorer o fylla går inte ihop. Tror jag sa lite för mkt inatt, var inte riktigt meningen att säga allt jag tänkte. Hann dock stoppa mig i tid tror jag. Sorry :)

När jag vakna var jag såååå trött, kändes verkligen som det var mitt i natten! Men jag släpade mig upp o dagen gick ganska fort faktiskt. Lagom mycket folk :) Slog iofs i min armbåge i toastern, aj aj!

Va o hämta Eddie sen, känns alltid lite extra ensamt när han inte är hemma. Visst kan han va jobbig men samtidigt är man van vid honom.. Mamma berätta att han funnit en ny passion, tvättmaskinen. Han hade suttit en timme o bara kollat på den.. Hehe vissa är lättroade!

O sen gjorde jag de, ringde äntligen syrran. Inte snackat med henne på evigheter :( Hon trodde nog att jag förvunnit från jorden, skickat mail, ringt både hem o mobilen, lämnat en massa meddelande på mobilsvar.. Men de va skoj att snacka lite. Ska åka upp i mellandagarna hade jag tänkt, brorsan är hemma i Sverige då så det blir skoj :)

Kanske ska berätta om gårdagen då. Kom hem till Jimmy o alla hade bidraget med olika saker till julbordet. Blev en del mat. Jag åt o var väl nöjd, är ju inget stort fan av julbord o maten där utan äter mest för att vara trevlig. Hade föredragit pannkakor eller nåt annat! Sen blev jag lite mobbad då av ett gäng brudar som påpeka hur jag pratar.. Haha jag vet redan att jag allt som ofta använder uttrycket : "Ahh men det var så här kul". Hehe vet att jag säger en del skumma saker, men de sa att de va de som gjorde mig till Linda...:)

Var en helt okej kväll, började lite uppdelat men sen hamna alla i vardagsrummet o man snacka med de flesta.. Dock inte alla, men jag vet väl skälet till de.. Sannas mål med kvällen var att supa ner Fredrik, o hon lyckades nog, mitt mål med kvällen var att få svar om intimsmaker o jo det fick jag nog svar på en del också... Kändes som alla åkte in till stan ganska tidigt, många drog med en taxi, vi blev kvar.. Sen så helt plötsligt sprang jag till en buss, var bara Hanna o jag men vi hann.. Va trevligt att åka buss, tror de andra åkte bil ner. Sen funderade Hanna o jag på om vi skulle gå till nåt ställe, men bestämde oss för att skita i de. Först hann vi dock få jobbet att tro att vi var riktigt fulla.. var vi inte, var bara på bra humör.

Kom väl hem vid halv ett kanske?! Så min planerade dag avslutades iaf som jag trodde hehe, de andra ville ha med mig ut men jag var duktig o stod emot frestelsen. Duktig Linda! Kom väl dock inte i säng förrän 3 tror jag, eller vad var klockan?

Sa jag för mycket? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback