Röda underkläder idag!

Gah blev lite för sent igår, men jag fastna vid en otroligt intressant grej. Man lär sig mycket av andras erfarenhet... Sen kände jag hade jag hade en ganska lugn dag idag, så det gjorde inte så mycket.

Vakna som vanligt av Eddie, men har lärt mig att jag ger honom lite mat. Flyttar på honom några gånger, slänger lite mus så somnar han sen igen... Så även jag kan göra de. För det behövde jag för första gången jag vakna så kändes de som jag inte kunde öppna ögonen så mycket grus var det där.. Hörde något som lät som plogbilen, så jag sprang bort till fönstret för att se om de va en massa snö. Men nope, öststatsväder idag också då kändes de okej att somna om :)
Vet inte varför men senaste dagarna har mina sömnvanor blivit ännu sämre än innan, illa! Help me...

Sitter o väntar på Naman nu, vi ska till IKEA. O nu vet jag vad jag letar efter, röda underkläder! Som jag kan ha på lördag, för jag tror inte jag hittar nån korsett jag vill ha.. Okej det här låter skumt, men storlekarna brukar inte funka till min kropp...

Så sorry Naman, blir lite underklädershopping även idag hehe...

Sen måste jag plugga, inte skoj! Men måste skriva en grej tills imorrn. Iofs en sida så det går snabbt o så ska jag mest reflektera över hur jag uppfattat vissa saker, måste bara ta tag i det..

Ne nu kom Naman, IKEA nästa!

Finns så få personer som du...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback