Pikar ni mig?

Hm har insett att mina kompisar inte riktigt tror på att jag kan komma i tid.. Igår när vi skulle träffas halv stod alla o undra vart jag var, då säger Hanna "men hörrni kl är bara halv, hon kommer ju inte än.."
Eller som Fredrik sa "Men om vi träffas kl 10 kan du faktiskt få dispans o komma 10 över"
Ska jag ta detta som pikar?;)

Igår va vi då på Narnia, jag hade ju inte mycket förväntningar på den utan tyckte bara de skulle bli skoj. Har ju varken läst böckerna eller sett serien. Var en sorglig film på ett sätt, men samtidigt så gilla jag de olika rollerna de hade. Man kände igen sig i sin vardag o fick sig ibland en lite återställare att tänka på allas lika värde. Fredrik o Jimmy som älskat serien som barn var lite besvikna, men jag är nöjd!
Nästa måste film måste ju bara vara Ice Age 2!

Kom i säng ganska skapligt igår faktiskt, kl 3. Så när Anne ringde o väckte mig vid 10 eller nåt så var det lugnt. Är uppe nu o ska fixa mig iordning. Ner en sväng till jobbet sen o fixa lite på kontoret. Ingen blir väl förvånad att jag ska träffa Fredrik kl 14 för lite shopping igen, hehe Fredrik du börjar nästan bli en shopoholic eller nåt ;) Jobba sen då :( Kommer säkert va väldigt mycket folk, inte gilla! Gå hem med er...
Ikväll ska vi antingen till JImmy o spela tv-spel eller softa hos Hanna, vi får se vad det blir.

Inatt drömde jag om jobbet, eller de va inte vanliga stället men det var lördagsnatt o jag skulle stänga. bad folket att de skulle gå hem eftersom vi stängt, då blev de bråk.. En skulle hoppa på mig... Då ringde som tur vad Anne o väckte mig!

Oj det är jul i övermorgon... Känns inte som det. Hanna du måste komma hit o skrapa min julkalender, har jag inte gjort sen du var här sist. Vem vet jag kanske är miljonär ;)
O Hanna, jag har faktiskt en julkalender som jag inte ens skrapat 1an på...

Lämna mig kvar... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback